728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

اعتراف آخوند یونسی به وحشتزدگی و وارفتگی سران رژیم

-

آخوند یونسی
آخوند یونسی
آخوند یونسی وزیر اطلاعات دولت خاتمی فاش کرد هنگامی که (در سال 78) محل شورای امنیت ملی (کاخ رفسنجانی) با خمپاره هدف قرار گرفت، همهٴ اعضای این شورا که از بالاترین سردمداران رژیم هستند، از وحشت وا رفته بودند.

آخوند یونسی که در حال حاضر به‌عنوان دستیار و مشاور آخوند روحانی معرفی می‌شود طی گفتگویی با خبرگزاری سپاه پاسداران (14مهر) با اشاره به‌خاطرات خود در زمان تصدی وزارت اطلاعات گفت: «‌آن موقع در محل شورای امنیت ملی جلسه داشتیم که با خمپاره آنجارا زدند همه به‌طور شگفت‌زده به هم نگاه می‌کردیم که این چه اتفاقی است که دارد می‌افتد بعد دیدم همه نگاهها بر روی من متمرکز شد و یکی از اعضای جلسه گفت این کار وزارت اطلاعات است، یعنی در این حد بی‌اعتمادی بود. حالا وزارت اطلاعات خودش در بحران دارد می‌سوزد مورد هجوم تروریستها قرار گرفته است باید برود با منافقین هم بجنگد».

آخوند یونسی در همین مصاحبه با اعتراف به بدنامی و رسوایی وزارت آدمکش اطلاعات، گفت: «یک التهاب سیاسی در سطح ملی رخ داده بود و بی‌اعتمادی نه فقط نسبت به وزارت اطلاعات بلکه این موضوع به نظام هم سرایت کرده بود. یعنی می‌گفتند یکی از قدرتهای حاکمیتی نظام یعنی وزارت اطلاعات شهروندان خود را می‌کشد، این بد‌ترین چیز بود… بالاخره در ادامه هم به‌دلیل برخی رفتارهای نامناسب و غیرانسانی در برخی بازجوییها که صورت گرفت فضا آشفته‌تر شد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30921f11-6005-4047-a93c-229a2f75ad2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات