728 x 90

حمله هوایی به سکوهای پرتاب موشک رژیم ایران در آلبوکمال سوریه

حمله هوایی به سکوهای پرتاب موشک رژیم ایران در آلبوکمال سوریه
حمله هوایی به سکوهای پرتاب موشک رژیم ایران در آلبوکمال سوریه

دیدبان حقوق‌بشر سوریه از شنیده‌شدن صدای چندین انفجار در نزدیکی شهر آلبوکمال در نزدیکی مرز عراق و سوریه، که محل استقرار شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران است، خبر داد.
دیدبان حقوق‌بشر سوریه روز سه‌شنبه ۶مهر اعلام کرد، در اثر حمله هوایی ناشناس در غرب رود فرات شماری از سکوهای پرتاب موشک ساخت رژیم ایران منهدم شد، علاوه بر آن ۱۲نفر از گروه‌های مسلح وابسته به رژیم ایران در اثر این حمله زخمی شدند.(العربیه ۶مهر)

دیدبان حقوق‌بشر شب گذشته هم از شنیده شدن صدای چندین انفجار در نزدیکی شهر آلبوکمال در نزدیکی مرز عراق و سوریه خبر داده بود. انفجارها در اثر بمباران توسط یک هواپیمای ناشناس اعلام شده است.
این هجوم همزمان با حمله هوایی به شهر المیادین در سوریه انجام شد، که در آن حمله هوایی منطقه المزارع در نزدیکی شهر المیادین، توسط یک هواپیمای ناشناس هدف بمباران قرار گرفت.
منطقه المزارع در غرب رود فرات قرار داد و از بزرگترین مراکز استقرار شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در خاک سوریه است. شبه‌نظامیان در این منطقه دوره‌های آموزش نظامی دریافت می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19d4e434-a015-41ca-bc85-cbeea1ae11dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات