728 x 90

حشمت الله فلاحت‌پیشه: شعارهای تند در حوزه سیاست خارجی هزینه‌های گزافی بر دوش ملت می‌گذارد

فلاحت پیشه
فلاحت پیشه

حشمت الله فلاحت‌پیشه از تحلیلگران حکومتی و از باند مغلوب با اعتراف به دخالت‌های منطقه‌ای رژیم و بی‌تفاوتی به بحرانهای گریبانگیر اجتماعی و اقتصادی مردم گفت: «مردم ایران مشکلات بسیاری دارند و می‌پرسند که چرا با وجود منابع بسیار ملی در قیاس با کشورهای دیگر اثر مثبتی در زندگی‌مان به‌وجود نمی‌آید؟».
وی گفت: در حوزه اقتصادی می‌بینیم که همان کشورهای حامی داعش امروز اقتصاد منطقه را به دست گرفته‌اند و می‌بینیم که روسیه فرصت‌های ایران در سوریه را برای خود کرده است... .
وی سپس به بی‌تفاوتی عامدانه سران رژیم به بحرانهای مرگبار داخلی و وضعیت فلاکت‌بار مردم افزود: اکنون مردم ایران مشکلات بسیاری دارند و می‌پرسند که چرا با وجود منابع بسیار ملی در قیاس با کشورهای دیگر اثر مثبتی در زندگی‌مان به‌وجود نمی‌آید؟ مردم می‌خواهند سیاست‌ورزیها نفعی برای زندگی‌شان بیاورد...
وی تلویحا‌ً با اعتراف به این‌که آخوند رئیسی هم ادامه دهنده همان سیاست مداخله‌جویانه و صدور تروریسم در منطقه خواهد بود گفت: تصور می‌کنم دولت رئیسی تمایل دارد قدرت ایران در منطقه افزایش یابد. شعارهای تند در حوزه سیاست خارجی هزینه‌های گزافی بر دوش ملت می‌گذارد. وزارت‌خارجه باید به‌گونه‌یی سامان بگیرد که مشکلات اقتصادی مردم را رفع کند (روزنامه حکومتی ستاره صبح ۹شهریور).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44d748cf-53a4-4f3b-98ce-8a6bf0c15bb1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات