728 x 90

قیام سراسری، شماره ۲۳۲

۱۳۷ امین روز قیام، تظاهرات شبانه در تهران، سنندج، زرین شهر اصفهان و بوکان

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - ۱۱بهمن ۱۴۰۱
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - ۱۱بهمن ۱۴۰۱

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۲۳۲

۱۳۷ امین روز قیام، تظاهرات شبانه در تهران، سنندج، زرین شهر اصفهان و بوکان

با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای؛ تا کی ظلم و جنایت، مرگ بر این ولایت؛ مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر؛

تجمعات اعتراضی بازنشستگان مخابرات در تهران و ۱۰استان دیگر

 

دوشنبه شب ۱۰بهمن در صد و سی‌وهفتمین شب قیام سراسری، جوانان دلیر در سنندج با روشن کردن آتش خیابان را بستند و شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر»، «کرد و بلوچ برادرند، تشنه خون رهبرند» و «مرگ بر جاش» سر دادند.

در تهران جوانان شجاع در شهرک اکباتان، کوهسار و خیابان بهشتی با شعار «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر خامنه‌ای ضحاک»، «مرگ بر دیکتاتور»، «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه»، «قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان» و «بسیجی جیره خور، آخرشه خوب بخور» تظاهرات شبانه به‌راه انداختند. در شهرک باقری، پونک و ستارخان شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر سپاهی» و «فقر فساد گرونی، می‌ریم تا سرنگونی» از ساختمانها طنین‌انداز شد. جوانان در خیابان اندیشه تهران با روشن کردن آتش تجمع کرده و شعار «تا آخوند کفن نشود، این وطن وطن نشود» سر دادند.

در زرین شهر اصفهان جوانان با روشن کردن آتش دست به تجمع شبانه زدند و شعار «قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان» سر دادند.

صبح دوشنبه بازنشستگان شرکت دولتی مخابرات در تهران و استانهای کردستان، لرستان، خوزستان، آذربایجان غربی، گیلان، کرمانشاه، ایلام، خراسان رضوی، یزد و اصفهان در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و بی‌اعتنایی رژیم به مطالباتشان، با شعارهایی چون «مرگ بر دروغگو» و «مخابرات حیا کن» دست به اعتراض زدند. بازنشستگان کارخانه مس سرچشمه نیز در اعتراض به انتقال دارایی‌های صندوق بازنشستگان به وزارت رفاه رژیم، در تهران و چند شهر دیگر تجمع اعتراضی برپا کردند.

از سوی دیگر نیروهای سرکوبگر رژیم، عبدالمجید مرادزهی روحانی اهل سنت را در زاهدان و دو روحانی دیگر اهل سنت را در سنندج دستگیر کردند

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ (۳۱ ژانویه ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b7884a7-d674-418a-94a2-f3383dbe35d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات