728 x 90

توئیتر، پیام خامنه‌ای درباره خواسته اعدام سلمان رشدی را حذف کرد

توییتر.پیام خامنه ای درباره خواسته اعدام سلمان رشدی را حذف کرد
توییتر.پیام خامنه ای درباره خواسته اعدام سلمان رشدی را حذف کرد

کمپانی توئیتر روز جمعه ۲۶ بهمن ۹۷ پیام توئیتری خامنه‌ای را پاک کرد. ولی‌فقیه ارتجاع در این پیام بر اعدام نویسنده انگلیسی سلمان رشدی تأکید کرده بود. خامنه‌ای در پیام توئیتری خود در روز پنجشنبه فتوای خمینی جلاد درباره اعدام سلمان رشدی را یادآوری کرده بود...

سخنگوی شرکت توئیتر گفت « طرح تهدیدات مشخص خشونت‌آمیز یا خواستار آسیب رساندن فیزیکی به افراد، برخلاف قوانین ما است.» پیام خامنه‌ای این شرایط خدمات رسانی را نقض کرده و بدین‌ دلیل حذف شده است...

فتوای ضدبشری اعدام نویسنده انگلیسی سلمان رشدی که خمینی برای انحراف افکار عمومی در زمان حیاتش داد هم‌چنان طی سالیان اخیر بازیافت شده است و توسط ولی‌فقیه و سپاه پاسداران این رژیم جنایتکار مورد تأکید قرار گرفته است:

روز سه‌شنبه ۲۸ مهر ۹۴ خامنه‌ای در سایت خود بر اجرای فتوای قتل سلمان رشدی نویسنده انگلیسی تأکید کرد، حتی اگر به بهای تخریب مناسبات بین‌المللی رژیم تمام شود.
این اقدام خامنه‌ای در سالگرد صدور این فتوا توسط خمینی در سال ۱۳۶۷ صورت گرفته است.
سایت خامنه‌ای متن سخنانی از وی را که سه روز پس از صدور فتوای قتل رشدی ایراد شده درج کرده است.
خامنه‌ای در این سخنان می‌گوید: «حکم امام که تمام نمی‌شود. این بدبختی که خودش را در این دردسر انداخت چاره‌ای جز مردن ندارد».

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس: جایزه یک میلیارد تومانی برای اجرای حکم سلمان رشدی

در سالگرد فتوای خمینی جلاد برای قتل سلمان رشدی، ارگانهای حکومتی جایزه دیگری به میزان یک میلیارد تومان برای اجرای این حکم تعیین کردند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم روز یکشنبه اول اسفند 95 نوشت: «شرکت‌ کنندگان حاضر در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، به‌ مناسبت سالروز صدور حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام جایزه بیش از یک میلیارد تومانی برای اعدام وی تعیین کردند».

این منبع افزود: این جایزه یک میلیارد و هشتاد و یک میلیون تومانی توسط 40مؤسسه و رسانه مردمی شرکت‌ کننده در نمایشگاه تأمین شده است.

خاطرنشان می‌شود ۲۸سال پیش پیش خمینی جلاد با صدور فتوایی سلمان رشدی نویسنده انگلیسی را به مرگ محکوم کرد. چندین سال پیش ارگان صدور تروریسم موسوم به 15خرداد برای ترور سلمان رشدی مبلغ ۲میلیون و۷۰۰هزار دلار تعیین کرده بود که به مرور و طی سال‌ها به آن افزوده شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66c97ba0-b545-4ae0-a1b6-d5b9c2ecc5dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات