728 x 90

تروریسم جزء جدایی‌ناپذیر حکومت آخوندی

آخوند فلاحیان در گفتگویی به سوءاستفاده حکومت آخوندی از هر امکانی برای جاسوسی و کارهای تروریستی اعتراف کرد

فلاحیان: «وزارت اطلاعات پوشش لازم داره برای جمع‌آوری اطلاعات چه در داخل چه در خارج یعنی مثلا مأمور اطلاعاتی رو نمی‌فرستیم بره آلمان یا روسیه یا آمریکا بگه خب من از وزارت اطلاعات هستم لطفاً اطلاعاتتون رو به بنده بدید. در پوشش کار بازرگانی یا پوشش بیشتر شما خبرنگاری خبرنگارها خیلی‌هاشون عوامل مثلا اطلاعاتی هستن... عرض می‌شود که در همه‌ٔ پوشش‌ها ما هستیم»

آنها این‌گونه کار می‌کنند: اول با جاسوسی به کسب اطلاعات می‌پردازد؛ سپس از اطلاعات به‌دست آمده برای کارهای تروریستی استفاده می‌کند. البته با صرف هزینه‌های گزاف.

یک نمونه‌ٔ آن مرکز اسلامی‌هامبورگ (IZH) است. اداره‌ٔ حراست از قانون اساسی هامبورگ آلمان در بیانیه‌یی نوشت: «مرکز اسلامی‌هامبورگ (IZH) به‌لحاظ ایدئولوژیکی، سازماندهی و پرسنل، یک پایگاه خارجی رژیم تهران است»... «قانون اساسی ایالتی، اسناد به‌روزتر [رژیم] ایران را در اختیار دارد، که اثبات می‌کند مدیر مرکز اسلامی‌هامبورگ – که هم‌اکنون محمد مفتح است - به دستورالعمل‌های رژیم ملتزم است. در موارد متعددی نامه‌هایی که مخاطب مستقیم آن مفتح است، وی را "نماینده محترم ولی‌فقیه، رئیس مرکز اسلامی‌هامبورگ" خطاب کرده یا به او با این عنوان اشاره می‌کنند. بدین ترتیب این معادل تأیید رسمی است که باید مفتح به‌عنوان نماینده رسمی خامنه‌ای، در نظر گرفته شود».

این مشتی ازخروار است. نظام آخوندی در جهان به‌عنوان دولت حامی تروریست شناخته شده است و اکنون با آمدن رئیسی جای آبادی برای نظام ولایت باقی نمانده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a021c173-6de5-4d3d-9f1d-e04e86cb68b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات