728 x 90

روی آوردن خامنه‌ای به سالگرد هلاکت قاسم سلیمانی از فرط درماندگی برای قدرت‌نمایی پوشالی

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

روی آوردن خامنه‌ای به سالگرد هلاکت قاسم سلیمانی

از فرط درماندگی برای قدرت‌نمایی پوشالی

و برای مهار ذوق‌زدگی و اشتهای بی‌پایان باندها و مهره‌های نظام

به مذاکره و کنار آمدن با آمریکا

بیش از آن که به فکر رفع تحریم باشید، به فکر خنثی کردن تحریم باشید

مگر نمی‌گویید باید با دنیا مذاکره کرد؟

آیا نمی‌شود با عنصر داخلی مذاکره و اختلاف را حل کرد؟

دشمنی‌ها مخصوص ترامپ نیست که با رفتن او تمام شود

برای درست شدن آینده نظام به وعده‌های این و آن اعتماد نکنید

زیرا اینها وعده‌های خوبان نیست، بلکه وعده‌های اشرار است

سه کشور اروپایی هم نهایت بدعملی

لئامت و دو رویی و نفاق را از خود نشان دادند

ولی‌فقیه ارتجاع امروز ۲۶آذر تحت عنوان دیدار با ستاد سالگرد هلاکت قاسم سلیمانی به‌صحنه آمد و طی اظهاراتی با قدرت‌نمایی پوشالی گفت:

«قاتل سلیمانی و عامل به‌قتل سلیمانی باید انتقام شان را پس بدهند ... بایستی انتقام پس بدهند هم آمر هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن هر وقت ممکن شد! ما دنبال امکانات هستیم زمان وقت ممکن هستیم اینها باید انتقام شان را پس بدهند. ... ».

وی سپس با ابراز وحشت نسبت به‌شدت بحران درونی رژیم بن‌بست نظامش را آشکار ساخت و افزود

«من سه چهارتا توصیه می‌خواهم عرض کنم در این جلسه که خیلی این توصیه‌ها مهم است!

اولا به مسئولان کشور و ملت عزیز مان می خواهم توصیه بکنم سعی کنند قوی بشوند ... .

ثانیاً به دشمن اعتماد نکنید این توصیه قطعی من هست به دشمن اعتماد نکنید. برای مسیر رفع مشکلات مردم برای درست شدن آینده کشور به وعده این و آن اعتماد نکنید این توصیه به مسئولان است وعده‌ها وعده خوبان نیست وعده بدان و اشرار است اما آن هم در هر صد تا یکی وفا نکنند.

دشمنی‌ها را از یاد نبرید دشمنی کردند دیدید که آمریکای ترامپ و آمریکای اوباما با شما چه کرد این فقط مال ترامپ نیست که حالا چون ترامپ رفت مثلا فرض کنید بگویند تمام شد نه آمریکای اوباما هم با شما بدی کرد با ملت ایران بدی کرد و کشورها سه کشور اروپایی هم همین‌طور این سه کشور اروپایی نهایت بد عملی را انجام دادند و لئامت را در مقابل ملت ایران و دورویی و نفاق را نشان دادند این هم توصیه دوم.

توصیه سوم اتحاد ملی را حفظ کنید کشور ما احتیاج به اتحاد دارد ... هنر مسئولان ما این است که این اتحاد را این هم صدایی را تکه‌تکه کنند ملت را تکه‌تکه کنند مسئولان کشور مراقب باشند که این اتحاد را زیاد کنند سه قوه هم‌افزایی کنند ... …

خوب مذاکره اختلافاتی وجود دارد ممکن است وجود داشته باشد! با مذاکره این اختلافات را حل کنید مگر شما نمی‌گویید با دنیا مذاکره کنیم خیلی خوب چطور با دنیا می‌شود مذاکره کرد با عنصر داخلی نمی‌شود مذاکره کرد خوب بروید مذاکره کنید حل کنید بعضی از این حرفهایی که آدم می‌شنود این روزها حرفهای اختلاف افکنی هست حرفهای وحدت آفرین نیست.

مطلب چهارم مطلب آخر من قبلاً هم گفتم حالا هم تکرار می‌کنم رفع تحریم دست دشمن هست خنثی کردن تحریم دست ماست غیر از این هست؟ …) البته نمی‌گویم دنبال رفع تحریم نباشیم چرا واقعاً اگر بتوانیم تحریم را رفع کنیم یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم البته چهار سال است تأخیر شده ۴ سال است از سال ۹۵ بنا بوده تمام تحریم‌ها یکباره برداشته شود تا الآن نه فقط برداشته نشده زیاد هم شده تأخیر شده اگر بتوانیم تحریم را برطرف کنیم باید برطرف کنیم اما به این نیندیشید عمدتاً عمده به خنثی کردن تحریم بیاندیشید.» (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۶آذر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4fdab654-af99-4662-9c1c-64dda8a32fcd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات