728 x 90

هواپیماهای دوربرد اسراییل موشک شلیک کردند

جنگنده‌های اف-۳۵ اسراییل
جنگنده‌های اف-۳۵ اسراییل

اورشلیم پست (۳۱فروردین) نوشت: حمله به ایران در کنار سایت هسته‌یی پیامی را می‌فرستد که: اینجا می‌توانستیم بدتر از این هم عمل کنیم. این پیام غیرقابل انکار بود: «ما تصمیم گرفتیم این بار به سایت‌های هسته‌یی شما ضربه نزنیم، اما می‌توانستیم همین جا بدتر از این کار کنیم». منابع به اورشلیم پست تأیید کرده‌اند که حمله به ایران در اصفهان، که منابع نیویورک تایمز آن را به اسراییل نسبت می‌دهند، به داراییهای نیروی هوایی ایران در اصفهان، تقریباً در مجاورت سایت هسته‌یی جمهوری اسلامی در همان منطقه، ضربه زده است.
این پیام غیرقابل انکار بود: «ما تصمیم گرفتیم این بار به سایت‌های هسته‌یی شما ضربه نزنیم، اما می‌توانستیم همین جا بدتر از این کار کنیم».

اورشلیم پست هم‌چنین افزود:

مقامات دفاعی تأیید می‌کنند که اسراییل به ایران حمله کرده است. یک مقام ارشد آمریکایی نیز این حمله را تأیید کرد و گفت: ما غافلگیر نشدیم.
اورشلیم پست تأیید کرد که هواپیماهای دوربرد موشک‌هایی را شلیک کردند که در اوایل صبح جمعه به داراییهای نیروی هوایی ایران در اصفهان در مرکز ایران اصابت کرد و دو مقام دفاعی اسراییل و سه مقام ایرانی به نیویورک تایمز تأیید کردند که اسراییل در این حمله نقش داشته است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/39f7a7bc-05bb-41f5-8df0-b0e81a105b34"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات