728 x 90

تحریم شبکه‌های اجتماعی آخوندی توسط مردم

شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی

بر اساس نظرسنجی منتشر شده توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)ی رژیم، به ترتیب شبکه های اجتماعی خارجی مانند واتس‌اپ، اینستاگرام و تلگرام در صدر استفاده مردم قرار دارند. بر اساس این نظرسنجی ۶۴.۱ درصد کاربران از واتساپ، ۴۵.۳ درصد کاربران از اینستاگرام و ۳۶.۳درصد از تلگرام استفاده میکنند. بر اساس این نظرسنجی ۷۳.۶درصد افراد بالای ۱۸سال از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند.

بر اساس نظرسنجی منتشر شده توسط آخوندها که قطعا همراه با آمار دستکاری شده است، بالاترین شبکه اجتماعی آخوندی به نام ایتا ۴.۸درصد مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از پیام رسان «سروش» و «بله« هر کدام ۴درصد مورد استفاده قرار می‌گیرند. شایان ذکر است که استفاده از پیام‌رسانهای داخلی برای شماری از دستگاه‌های دولتی اجباری هستند و همین میزان مراجعه نیز عمدتا مربوط به همین کاربردهاست.

نظرسنجی ایسپا همچنین نشان می‌دهد که میزان استفاده از توئیتر و فیس‌بوک که در ایران فیلتر هستند به ترتیب ۲ درصد و ۳.۳ درصد است.

-شبکه‌های محازی

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ce68443-e7cd-445d-a613-78fee20b2f0f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات