728 x 90

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری امیدیه،کارگران اخراجی فضای سبز منطقه دو شهرداری اهواز و فعالان محیط زیست و اهالی منطقه کَلمرِز

تجمع اعتراضی شماری از کارگران شهرداری اهواز  عکس از ارشیو
تجمع اعتراضی شماری از کارگران شهرداری اهواز عکس از ارشیو

تجمع اعتراضی شماری از کارگران شهرداری امیدیه

شماری از کارگران شهرداری امیدیه در خوزستان نسبت بهعدمپرداخت۶ماهدستمزدمعوقه خود پنجشنبه ۱۰مهر دست به تجمع اعتراضی زدند.

قابل ذکر است ۲۸۰ کارگر قراردادی مجموعه شهرداری امیدیه به‌دلیل آنچه «کمبود منابع مالی» عنوان می‌شود، ۶ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند.

شایان ذکر است به‌رغم وعده‌های داده شده در خصوص پرداخت دستمزد معوقه کارگران، هنوز هیچ اقدامی از سوی شهرداری جهت پرداخت این مطالبات صورت نگرفته و علاوه بر آن شهرداری کارگران را تهدید کرده در صورت ادامه تجمع آنان را از کار بیکار خواهد کرد.


-تجمع اعتراضی شماری از کارگران شهرداری امیدیه

تجمع اعتراضی کارگران اخراجی فضای سبز منطقه دو شهرداری اهواز

روز پنجشنبه ۱۰مهر، ۲۲کارگر اخراجی فضای سبز منطقه دو شهرداری اهواز که در پروژه کمربند سبز مشغول به کار بودند، بار دیگر با خواست بازگشت به کار دست به تجمع زدند.

اواخر خرداد ماه سال جاری، تعداد ۲۲ کارگر فضای سبز منطقه دو شهرداری اهواز به بهانه عدم نیاز، اخراج شده و تاکنون پیگیر بازگشت به کار خود هستند.

یکی از کارگران اخراج شده گفت: میانگین سوابق کار آنها حدود ۸سال است و در زمان اخراج، دارای  دو ماه دستمزد  معوقه و ۴ماه حق بیمه پرداخت نشده، بودند که تاکنون نیز پرداخت نشده است.

وی افزود، مقامات شهرداری منطقه۲ اهواز مدعی هستند که هیچ مسئولیتی در قبال کارگران پیمانی کمربند سبز ندارند، به همین دلیل جدا از موضوع اخراج  کارگران، پیگیر مطالبات مزدی و بیمه‌ای آنها نیز نیستند.

-تجمع اعتراضی، بیست و دو کارگر اخراجی فضای سبز منطقه دو شهرداری اهواز

تجمع اعتراضی شماری از فعالان محیط‌زیست و اهالی منطقه کَلمرِز

روز پنجشنبه ۱۰مهر، شماری از فعالان محیط‌زیست و اهالی منطقه کَلمرِز در جنوب کرمان در اعتراض به فعالیت معدن سیلیس دست به تجمع زدند.

فعالیت معدن سیلیس در منطقه کلمرز در جنوب کرمان، نگرانی‌های فعالان محیط‌زیست و اهالی منطقه را در خصوص تخریب منابع آبی و زیستگاه‌های جانوری و گیاهی به همراه دارد.

-تجمع اعتراضی شماری از فعالان محیط‌زیست و اهالی منطقه کَلمرِز

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3d3be83-3a96-47f2-a6c7-8d44a29db7f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات