728 x 90

هفت تجمع اعتراضی در شهرهای اهواز، بوشهر، تبریز، تهران، باغملک و لامرد/فولاد و نفت در اهواز، پتروشیمی بوشهر

تجمع اعتراضی کارکنان نوبت‌کار شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب و معلمان شهرستان باغملک
تجمع اعتراضی کارکنان نوبت‌کار شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب و معلمان شهرستان باغملک

تهران - تجمع اعتراضی دانشجویان خواستار تعویق کنکور ارشد

در تهران روز یکشنبه ۴اردیبهشت دانشجویان خواستار تعویق کنکور ارشد مقابل دیوان عدالت اداری تهران تجمع کردند.

تهران - تجمع اعتراضی دانشجویان خواستار تعویق کنکور ارشد 

تجمع اعتراضی جمعی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز

جمعی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در محوطه شرکت اقدام به تجمع اعتراضی کردند.

تجمع اعتراضی جمعی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز

تجمع اعتراضی کارکنان نوبت‌کار شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب

امروز یکشنبه ۴اردیبهشت۱۴۰۱ کارکنان نوبت‌کار زیرمجموعه شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب مطابق فراخوان از پیش اعلام شده مقابل درب اصلی ستاد مناطق نفت‌خیز در اهواز دست به تجمع اعتراضی زدند.
کارگران و کارمندان نوبت‌کار زیرمجموعه این شرکت که در بخش عملیات و بهره‌برداری شرکت‌های کارون و مارون، مسجد سلیمان و آغاجاری مشغول به کار هستند نسبت به شیفت چرخشی ۸ساعته اعتراض دارند و خواهان تثبیت و استمرار شیفت ۱۲ساعته و نوبت‌کار ۴روز کار و ۴روز استراحت هستند.

-تجمع اعتراضی کارکنان نوبت‌کار شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب

 

اعتصاب کارگران پروژه‌یی شاغل در پتروشیمی بوشهر

امروز یکشنبه ۴اردیبهشت ۱۴۰۱ کارگران پروژه‌یی پیمانکاری فرجود شاغل در پتروشیمی بوشهر پس تجمع دست به اعتصاب زده و به خوابگاهها برگشتند.
کارگران پروژه‌یی نفت اعلام کرده بودند که چنان‌چه تا امروز چهارم اردیبهشت خواسته‌های‌شان محقق نشود از روز پنجم دست به اعتصاب گسترده‌یی خواهند زد.
کارگران پروژه‌یی خواستار افزایش دستمزد و تغییر نوبت‌کاری به ۲۰روز کار و ۱۰روز استراحت هستند.
حدود یکصدهزار نفر از کارگران پروژه‌یی نفت تابستان گذشته دست به اعتصابی ۳ماهه زدند. برخی از شرکتها خواسته‌های کارگران را بی‌جواب گذاشتند و برخی نیز بخشی از مطالبات را اجر کردند.

اعتصاب کارگران پروژه‌یی شاغل در پتروشیمی بوشهر

 تجمع اعتراضی معلمان شهرستان باغملک

معلمان شهرستان باغملک و اعضای هیت مدیره انجمن صنفی معلمان خوزستان در بیدادگاه ارتجاع شهرستان باغملک برای دفاع از اتهامهای انتسابی برای همکار خود امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت تجمع کردند.

-تجمع اعتراضی معلمان شهرستان باغملک

 

تجمع اعتراضی  مردم دهستان شیخ عامر

مردم دهستان شیخ عامر در مقابل فرمانداری لامرد در اعتراض به سرقت و نا امنی در این دهستان روز یکشنبه ۴ اردیبهشت تجمع اعتراضی برپا کردند.

تجمع مردم دهستان شیخ عامر امروز صبح با در دست داشتن پلاکاردی در مقابل فرمانداری شهرستان لامرد نسبت به سرقت های اخیر در این دهستان ابراز نگرانی کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

تجمع اعتراضی مردم دهستان شیخ عامر-

تجمع اعتراضی رانندگان استیجاری شهرداری تبریز  

جمعی از رانندگان استیجاری فعال در شهرداری کلانشهر  تبریز  امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار احقاق حقوق اولیه خود شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15abbf76-739b-4863-b66f-eeb0b301e1ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات