728 x 90

بهای دلار در بازار ارز به 5هزار و ۸۰۰تومان رسید

دلار گران شد
دلار گران شد

بهای دلار در بازار ارز تهران، روز یکشنبه ۱۹فروردین، ظرف چند ساعت بیش از ۵۰۰تومان افزایش داشت  و  به 5هزار و ۸۰۰تومان رسید.

در همین حال احمد حسینی عضو مجلس ارتجاع، از احتمال افزایش قیمت دلار به هفت هزار تومان  خبر داد. بهای دلار در بازار ارز تهران در آخرین ساعت روز شنبه ۱۸فروردین پنج هزار و ۲۵۰تومان بود اما روز یکشنبه قیمت دلار به 5هزار و 800تومان رسید.

در همین حال قرار است روز دوشنبه رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد رژیم برای توضیح در این باره در جلسه کمیسیون اقتصادی حاضر شوند.

روز یکشنبه خیابان فردوسی تهران  شاهد صف طولانی مردم برای خرید دلار و ارز برای حفظ سرمایه‌های خود در برابر  کاهش ارزش تومان بود.

 روز یکشنبه همچنین مأموران  ضد شورش رژیم نیز  در وحشت از  بالا گرفتن اعتراضات مردمی در خیابان فردوسی و اطراف به‌طور گسترده مستقر بودند.

برخی تحلیل‌گران  احتمال خروج ایالات متحده از توافق هسته‌یی را در این میان عامل تأثیرگذاری می‌دانند که نمی‌توان از آن چشم پوشید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b047b8b0-eeca-44a1-942d-8fc37d12b9db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات