728 x 90

بندگان قدرت و غارت، خائنین به‌ملت

بندگان قدرت و غارت
بندگان قدرت و غارت

در نمایش انتخابات نظام ولایت فقیه عصاره‌ای از سرشت و طینت یک رژیم جنایتکار نمایان گردید. این شوی مسخره، بازیگران را مجبور کرده تا منویات و مکنونات درون خویش را بروز دهند. مصاحبه‌ها، مستند سازیها و فیلمهای تبلیغاتی حضرات نشان می‌دهد حتی در صنعت جعل و تزویر و دروغ نیز کم مایه و پریشان‌گو هستند.

یکی از نسخه‌های دست‌چندم اصلاح‌طلبان قلابی به نام مهرعلیزاده در این نمایش روحوضی در یک مصاحبه به ارزیابی سیاست‌گذاری کارگزاران رژیم آخوندی پرداخته و می‌گوید: «در تاریخ به ما می‎خندند، می‌‎گویند یا خائن بودید یا عقل نداشتید» (مهر۱۳خرداد۱۴۰۰)

البته تاریخ نشان داده است که مردم با خائنین چه می‌کنند!

او در ادامه افاضاتش از قطعی مداوم برق مثال می‌آورد و اذعان می‌کند «آنچه در پشت‌پرده وجود دارد، ضعف مدیریتی و همزمان ضعف عملکردی است. پس مدیر لایق نداریم... ما همه چیز داریم اما در خیلی از جاها مردم را به حساب نیاورده‌ایم. از این‌که در کشور ۳۰درصد بیکار هستند و با مدارک بالا در حد دکترا در خانه نشسته‌اند، انتقاد می‌کند! و از این‌که ۵۳هزار شهرک صنعتی در کشور داریم و بیش از ۱۰هزار از این شهرک‌ها به‌صورت کامل تعطیل شده و کل شهرک‌های صنعتی با ۳۰درصد ظرفیت، کار می‌کند و ۷۰درصد ظرفیت معطل است، از سرمایه تلف‌شده تأسف می‌خورد! از این‌که دلار ۴۲۰۰تومانی جهانگیری، نصفش خورده می‌شود و نصف دیگرش صرف واردات سنگ قبر، سنجاق قفلی، تسبیح و صلوات‌شمار شده متوجه می‌شود که دولتمردان علم مدیریت را قبول ندارند! این مهره باند اصلاح‌طلبان از چپاولگری دوستانش در دولت آخوند روحانی آزرده شده که در بورس، سهامداران حقوقی در ظاهر سهام خود را در اختیار مردم گذاشتند و با هزار ترفند و مکانیزم چند برابر شد، در نهایت حباب ایجاد شد و وقتی این حباب با یک سوزن ترکید، مردم بیچاره شدند. بعد از آن هم ۲۰۰میلیون دلار از جیب مردم برداشتند تا خسارت کاری که کردند را جبران کنند!

این سرباز شطرنج خامنه‌ای به وزیر مقبول سلطان نیز رو ترش کرده است که: «بعضی‌ها با آمدن من به صحنه انتخابات دردشان گرفته است (!). رئیسی خود یکی از مقصران شرایط و مشکلات موجود کشور است. . کسانی مثل او که چوب لای چرخ مذاکرات هسته‌یی و FATF گذاشته‌اند، خودشان متهم هستند» (خبر آنلاین۱۳خرداد۱۴۰۰).

امان از عوام‌فریبی

چنین حدی از وقاحت و ساده‌لوحی حتی باعث طعنه و تمسخر رسانه‌های رژیم آخوندی نیز شده است. اینان رقابتهای انتخاباتی نامزدهایی که فقط شعار سر می‌دهند و هیچ برنامه کاربردی ارائه نداده‌اند را به‌سخره گرفته‌اند که تنها کاری که از دستشان برمی‌آید پول‌پاشیهای خانمان برانداز است: «چرا که ارایه هر گونه راه‌کار به‌این معنا است که منافع گروهی یا عده‌یی را از بین ببرند و به‌نظر می‌رسد این آقایان هر کدام در فکر تأمین منافع گروهی دیگر هستند. بنابراین بعید است که این کاندیداها منافع گروه‌های خاص و گروه‌های قدرت را مورد تعرض قرار دهند... مشکل مردم ایران دریافت وام، یارانه و صدقه نیست، مردم می‌خواهند چرخ تولید به راه بیفتد و اشتغال ایجاد شود اما به‌نظر می‌رسد این کاندیداها خود از عوامل مخل تولید هستند» (تجارت۱۳خرداد۱۴۰۰).

رقابت دژخیم و جنگ‌افروز با پول‌پاشی

برباد دادن سرمایه‌ها و داراییهای مردم ایران تنها حرفه‌یی است که مهره‌های ریز و درشت خامنه‌ای در آن خبره هستند. در همین رقابتهای مضحک صحنه انتخابات دو تن از سران خیمه سلطان به‌جان هم افتاده‌اند و برای زمین زدن حریف به وعده‌های عجیب‌وغریبی مبادرت کرده‌اند که حتی در صورت تحقق آن جز پول‌پاشیهای سودآور برای مافیای تحت‌امرشان حاصلی برای مردم نخواهد داشت.

رسانه‌هایهای رژیم آخوندی گزارش می‌دهند، از وقتی محسن رضایی علیه رئیسی آرایش گرفته است، حملات هم به او تشدید شده است. سبزوار رضایی گفته است من می‌توانم در دور اول انتخابات با نقد رئیسی و تراشیدن بدنه رأی او، به دور دوم انتخابات بروم و در دور دوم با حملات مکرر به رئیسی، رئیس‌جمهور ایران شوم. باند رئیسی هم «توهمات ذهنی آقا‌محسن» را برجسته کرده است. کیهان ولی‌فقیه هم وعده یارانه‌ای او را نقد کرده و غیرعملی دانسته است و گفته است «کاندیدایی که قول افزایش ۱۰‌برابری یارانه نقدی را می‌دهد، باید بداند عملی‌شدن این وعده حداقل در سال۱۴۰۰ و با وجود قانون بودجه امسال شدنی نیست. برای سال‌های بعد هم بایستی منابع تهیه این یارانه را به‌درستی تبیین نماید» این در حالی است که هم‌زمان رضایی هم، ایده ساخت یک میلیون مسکن رئیسی را مورد انتقاد قرار داده و گفته است «‌ساخت یک میلیون واحد مسکن، طرح خاص و ایده ویژه هیچ کاندیدایی نیست. این قانون مصوب مجلس است و تمام دولتها موظف به اجرای آن هستند». مجدداً باند رئیسی او را «متخصص ساده‌انگاری» لقب داده است که «در دام سیاست‌های عوام‌فریبانه افتاده و با ضرب و تقسیم‌ها و رسیدن به اعدادی جذاب، خواسته یا ناخواسته می‌خواهد حواس فقرا را جمع کند. مانند پرداخت یارانه ۴۵۰هزار‌تومانی و حقوق به زنان خانه‌دار. ثانیا؛ تناقضات موجود در صحبت‌های رضایی به‌قدری واضح است که نیازی به توجیه ندارد. وی می‌خواهد ارزش پول ملی را حفظ کند و از آن طرف هر طرحی ارائه می‌دهد، بر پول‌پاشی (که منشأ تورم است) تأکید می‌کند» (فرهیختگان۱۳خرداد۱۴۰۰)

حالا باید ببینیم کدام یک، دژخیم و یا جنگ‌افروز قادرند با افزایش تورم و نقدینگی و دامن‌زدن به رکود نابودکننده تولید و معیشت، حیات مردم ایران را به فنا بدهند.

همتی و سانسور آمارهای اقتصادی

گرچه سربازان اصلاحاتچی شطرنج خامنه‌ای به‌دلیل نزدیک‌بینی و توهم حضور در معالات شاه و وزیر، در چند خانه خالی اطرافشان جولان می‌دهند اما برای حذف ایشان از صحنه تدارکاتی چیده شده است. یکی از همین تدارکات، افشای سانسورهای همتی در بانک مرکزی است که جایی برای فرار باقی نگذاشته است. در این رابطه کیهان بیت خامنه‌ای به وی یادآور شده است: «در حالی همتی مدعی شده مخالف سانسور است که مهمترین آمارهای اقتصادی کشور از جمله تورم و رشد اقتصادی و بودجه خانوار، ضریب جینی و... از زمان حضور او در بانک مرکزی سانسور شده است. از آذر۹۷ تاکنون آمارهای تورم، رشد اقتصادی، بودجه خانوار، متوسط قیمت خرده‌فروشی، نتایج بررسی کارگاههای بزرگ صنعتی کشور، جداول گزیده آمارهای اقتصادی حاوی اطلاعات پولی و بانکی، ضریب جینی، سهم نسبت هزینه ۱۰درصد ثروتمندترین به ۱۰درصد فقیرترین، تولید و صادرات نفت و... به لطف همتی سانسور شده است. رشد ۱۱۴درصدی نرخ ارز، رشد ۱۱۸درصدی نقدینگی، تورم بالای ۴۰درصدی و سهم مستقیم در ریزش بورس و ضرر ۸۰درصدی سهامداران بخشی از کارنامه ناموفق همتی در بانک مرکزی، است. احتمالاً به همین دلیل هم است که همتی به جای ارایه عملکرد، مرتب به مردم از توفیق خود در جلوگیری از ونزوئلایی شدن اقتصاد و فروپاشی اقتصاد می‌گوید؛ ادعایی که از اساس زیر سؤال است (کیهان۱۳خرداد۱۴۰۰).

سفره‌های آب رفته مردم و جنگ قدرت

کیست که نداند جنگ و دعواهای باندهای درونی رژیم ولایت، برای کسب هر چه بیشتر قدرت و غارت است. نتیجه این حاکمیت بعد از ۴دهه سفره‌های خالی مردم محروم ایران‌زمین است. اعترافات ناگزیر حکومتیها هر چند اندک بر این واقعیت دردناک صحه می‌گذارد.

«با استناد به تازه‌ترین گزارش مرکز آمار از تورم گروه کالایی خوراکی و آشامیدنی، از ۵۳قلم کالای این گروه، ۴۷قلم تورمی بیشتر از تورم نقطه‌ای ۴۶.۱درصد کشور در اردیبهشت سال جاری داشتند که این امر نشان می‌دهد سفره مصرفی افراد چقدر گران‌تر شده و سهم بیشتر از درآمد را به خود اختصاص می‌دهد. افزایش قیمت مواد غذایی به‌خصوص برای آن دسته از افرادی که حقوق‌بگیر هستند و درآمد ثابتی دارند، منجر به کاهش مصرف یا حذف برخی خوراکی‌ها از سبدشان می‌شود» (ایسنا۱۳خرداد۱۴۰۰).

همین گزارش می‌افزاید، روغن و مرغ بیشترین تورم نقطه‌ای را به ترتیب با ۱۴۱.۵ و ۱۲۴.۱ درصد داشتند. قیمت سبد مشخصی از کالاهای خوراکی برای خانواده‌ای ۴نفری در اردیبهشت، یک میلیون و ۱۵۰هزار تومان بود در حالی که در اردیبهشت سال۹۹ این سبد را با ۷۱۰هزار تومان خریداری کرده‌اند.

با این حال با دورخیزی که قدرت‌پرستان جدید برای خالی‌تر کردن سفره معیشت مردم کرده‌اند، دیگر چیزی در آن باقی نمی‌ماند. با این حال دیگر نمی‌توان به این جانیان دین‌فروش و غارتگر مجال عرض‌اندام داد و باید سقف خیالات و توهمات را بر سرشان خراب نمود. این همان اقدام مقدسی است که مردم و جوانان شورشی به آن همت گماشته‌اند و بی‌تردید آن را محقق خواهند کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b7c0d82-b10b-4c23-acd3-a4aeca7b7f93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات