728 x 90

تأکید سناتورهای آمریکایی بر نقش رژیم ایران در جنگ غزه

سناتور بن کاردین و تد کروز
سناتور بن کاردین و تد کروز

سناتور بن کاردین و سناتور تد کروز، در سخنانی با تأکید بر نقش رژیم ایران در جنگ غزه اعلام کردند که نباید بگذاریم تروریستها برنده شوند.
سناتور بن کاردینِ، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در مصاحبه‌یی با شبکه خبری سی.ان.ان در روز سه‌شنبه ۱۸مهر، پیرامون نقش عملیاتی رژیم ایران در جنگ غزه گفت: «ما می‌دانیم که جمهوری اسلامی با حمایت‌های طولانی‌مدت، به سازمان حماس برای انجام عملیات تروریستی، ظرفیت داده بنابراین واضح است که رژیم ایران در مورد حملات حماس، مسئولیت دارد».
در همین حال سناتور تد کروز، در گفتگو با برنامه اینترنتی «مگان کلی» پیرامون جنگ در غزه تصریح کرد: «دلایل زیادی برای خشمگین شدن وجود دارد، اما یکی از اساسی‌ترین دلایل آن است که دولت جو بایدن تقریباً ۵۰میلیارد دلار به حساب جمهوری اسلامی ریخته است. بایدن حاضر نشد تحریم‌های فروش نفت را اعمال کند به همین دلیل جمهوری اسلامی اکنون روزانه دو میلیون بشکه نفت می‌فرو شد و مجموعاً تمام آن ۵۰میلیارد دلار پولی که به دست آخوندها رسیده، برای موشک‌هایی که امروز اسرائیلی‌ها را می‌کشد، هزینه شده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c59cd493-ea20-4c71-949c-563e4a58a1d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات