728 x 90

بن‌بست «صیانت» و هراس از دشمن اصلی

فیلتر اینترنت در پوش صیانت
فیلتر اینترنت در پوش صیانت

پس از گذشت ماهها از حرفهای خامنه‌ای در مورد «جهاد تبیین» و گذشت ماه‌ها از ارائه طرح مسدود کردن و سانسور فضای مجازی موسوم به «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» سردمداران و آخوندهای نظام در پیشبرد این طرح هم‌چنان با بن‌بست مواجه هستند

آخوندها و مراجع وابسته به خامنه‌ای روزانه فریادشان از فعالیت‌های براندازانه در فضای مجازی بلند است.

مکارم شیرازی از مراجع حکومتی در دیدار با پاسدار اشتری در مورد فضای مجازی گفت: «فضای مجازی بلای مهم عصر و زمان ماست و در واقع، فضای مجازی پایگاه شیطان شده است‌» (سایت حوزه نیوز ۹فروردین ۱۴۰۰).

آخوند سالک عضو سابق مجلس ارتجاع و عضو جامعه روحانیت وابسته به باند خامنه‌ای نیز با ابراز نگرانی از فعالیت‌های دشمن در فضای مجازی گفت: «دشمن از طریق فضای مجازی به‌دنبال ایجاد اختلاف، تفرقه، انحراف و شکستن پایه‌های وحدت امت (بخوانید نظام ولایت فقیه) ماست».

 

سالک به نیروهای ریزشی و وارفته رژیم توصیه کرده است «باید به این نکته توجه کنیم که اگر توطئه‌ها، عملکرد و سوابق دشمنانمان را نشناسیم و گرفتار ضعف بصیرتی باشیم تسلیم شایعاتی می‌شویم که آنها برای ضربه به انقلاب می‌سازند... به همین جهت اولین اقدام ما باید شناخت فرهنگ نفاق و منافق باشد و باید بدانیم که رعایت این نکته می‌تواند ما را از گمراهی‌های بسیاری نجات دهد» (خبرگزاری سپاه پاسداران - فارس ۱۰فروردین ۱۴۰۰).

به‌راستی این دشمن اصلی که در فضای عینی و مجازی فرهنگ مقاومت و قیام و سرنگونی را ترویج و تبلیغ می‌کند کیست؟ دشمنی که در عرصه فضای مجازی آن‌چنان عرصه را بر نظام تنگ کرده که فعالیتش تبدیل به «بلای عصر و زمان» شده و راهی برای شکستن پایه‌های رژیم شده است.

آخوند موسی قنبرآبادی عضو مجلس ارتجاع نیز نسبت به فعالیت‌های مقاومت ایران سوزوگداز کرد و گفت: «امپراطوری رسانه‌یی دروغ‌پرداز و منافقین و ضد انقلاب نمی‌گذارند خدمات انقلاب دیده شود» (باشگاه خبرنگاران جوان رژیم ۱۰فروردین ۱۴۰۰)

از همین روی رژیم مجبور شده است یک لشکر کثیف سایبری برای شیطان‌سازی مجاهدین و مقاومت سازمان‌یافته راه‌اندازی کند.

 

یکی از مهره‌های ارتش سایبری رژیم به نام مؤمن نسب که از او با عنوان «دبیرکل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی» نام برده می‌شود، طی اظهاراتی از یک فقره رسوایی در جنگ کثیف روانی و شیطان‌سازی حکومت آخوندی علیه مجاهدین پرده برداشت. و گفت: «آره، یک نرم‌افزاری ساختیم که از آی.پی.آی توئیتر استفاده می‌کرد و در توئیتر پست می‌گذاشت. مثلا چی، حالا که دیگه گذشته میگم دیگه. مثلا فرض بکنید یک متنی ما می‌اومدیم به‌اسم افراد اثرگذاری که در توئیتر بودند و همه‌شون هم ضد انقلاب بودند منافع داشتند فعالیت می‌کردند اکانت درست می‌کردیم. حالا با یک «آی» یک نقطه یا چیزی بالأخره عین شبیه به اون اکانت می‌شد. عکس همان بود، اسم همان بود منظورم با یک «آی» و «ای» یک چیزی فیکی، -حالا شاید این هم حاشیه بشه-، درست می‌کردیم و شروع می‌کردیم فعالیت کردن. یک عملیات روانی بود که آتش به اختیار داشت انجام می‌شد. بعد یک اکانت به‌اسم یکی از اکانتها توئیت می‌شد بقیه اکانتها که مثلاً رفیق‌های اونها بودند ری‌توئیت می‌کردند بعد کار به‌جایی می‌رسید که خود طرف اصلاً می‌اومد یعنی دوستهای واقعی‌اش هم می‌اومدند این اکانت فیکش رو بازنشر می‌کردند. این به‌خاطر چی بود به‌خاطر در واقع اثرگذاری روی ریل تایم بود».

 

اما به‌رغم این جنگ کثیف روانی توسط ارتش سایبری رژیم، رژیم پس از سال‌ها تلاش و تقلا، کاری پیش نبرده تا جایی که در این روزها سردمداران و آخوندهای حاکم ضمن آه و ناله از فعالیت‌های براندازانه در فضای مجازی، به‌طور ضمنی به شکست تمامی توطئه‌های رژیم اعتراف می‌کنند.

بساط جهاد تبیین نیز که چند ماهی است توسط خامنه‌ای علم شده و امام جمعه‌ها و مهره‌های وابسته به ولی‌فقیه آنرا پیش می‌برند برای مقابله با مجاهدین و فعالیت‌های براندازانه آن است.

پیش از این آخوند خسرو پناه از گماشته‌های خامنه‌ای در حوزه و دانشگاه به صراحت منظور خامنه‌ای و سایر آخوندها را از «جهاد تبیین» برملا کرد و اعتراف کرد که هدف اصلی «جهاد و تبیین» مقاومت ایران است و خطاب به مزدوران و عوامل لشکر سایبری گفت: «گر این غیرت را داری، آگاه باش در مقابل شبهات بی‌تفاوت نباشی؛ چون ما با جنگ شناختی روبه‌رو شده‌ایم و یک قسمی از اقسام جنگ نرم است. یک گردان این جنگ شناختی همین (مجاهدین) هستند تا ذهن جوانان را نسبت به ارزش‌ها، انقلاب و اسلام متزلزل کنند» (خبرگزاری حکومتی اکونیوز ۲۵اسفند ۱۴۰۰).

 

البته فعالیت‌های رسوای سایبری و «جهاد و تبین» خامنه‌ای و آخوندهای آن علیه این مقاومت مانند تمامی فعالیت‌های ۴۰ساله آنها به‌مثابه تلاشهای مذبوحانه‌ای است که راه به جایی نمی‌برد، و توسل به خس‌وخاشاک‌هایی از این قبیل نمی‌تواند نظام را از غرق شدن در دریای طوفانی خشم مردم نجات دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9070941-5af2-450b-a6f5-608a59ab4db6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات