728 x 90

رضا ملک زاده و علی نوبخت از وزارت بهداشت استعفا دادند

رضا ملک زاده و علی نوبخت از وزارت بهداشت استعفا دادند
رضا ملک زاده و علی نوبخت از وزارت بهداشت استعفا دادند

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا به‌دنبال انتقادات اخیر وزیر بهداشت نسبت به وضعیت تحقیقات سلامت، رضا ملک زاده، معاون تحقیقات وزارت بهداشت استعفا داد. وی در نامه‌یی با عنوان «حمله به تحقیقات نظام سلامت ایران، واقعیت یا فرار رو به جلو؟!» با حمله به وزیر بهداشت رژیم نوشت: «اصولاً کسانی می‌توانند حیطه تحقیقات پزشکی ایران را به نقد و چالش بکشند که خود محقق ملی یا بین‌المللی باشند. در خوش‌بینانه‌ترین تصور ممکن، می‌توان گفت اظهارات و هجمه شما به تحقیقات علوم پزشکی ناشی از عدم شناخت شما از عرصه تحقیقات به‌طور کلی و پیشرفتهای علوم پزشکی در ایران به‌طور خاص باشد.» (ایسنا ۳۰آبان)

همچنین علی نوبخت نایب‌رییس و دبیر شورای مشورتی بیماری کرونا هم استعفا داد.

وی طی نامه یی به نمکی وزیر بهداشت رژیم از جمله نوشت:‌ «اینک بعد از سخنان آن جناب در اصفهان در کوبیدن علم و دانشمندان پزشکی جان بر کف ایران و پاسخ معاونت پژوهشی متاسفانه راهی برای همکاری بنده با جنابعالی و آن وزارتخانه باقی نگذاشته است.» (اعتماد ۳۰آبان)

علی نوبخت برادر محمد باقر نوبخت معاون‌ آخوند روحانی است

استعفای معاون و مشاور وزیر بهداشت رژیم بازتاب شکست رژیم در مقابله با بحران کرونا

سایت حکومتی خبر فوری - وزیر بهداشت زیر گیوتین استعفای همکارانش

با بالا‌گرفتن بحران کرونا و ابعاد فاجعه تلفات انسانی رضا ملک‌زاده معاون و علی نوبخت مشاور وزیر بهداشت رژیم استعفا دادند. ملک‌زاده معاون وزیر بهداشت روز جمعه ۳۰آبان در نامه‌یی به نمکی علت استعفای خود را این موارد اعلام کرد:

«مدیریت بسیار غلط، پرنقص در پاندمی کرونا که به‌دلیل عدم مشورت و توجه شما به توصیه‌ها و هشدارهای متخصصان و محققان نظام سلامت، موجب تلفات انسانی بسیار در ایران شده است و در عین‌حال مدعی درس مدیریت بحران کرونا دادن به سایر کشورها هستید. اظهارات غیرعلمی و ناشی از شتابزدگی جناب عالی در مورد تولید واکسن ایرانی کرونا که هنوز در حال طی مراحل اولیه بوده و شما مدعی معرکه گرفتن برای تولید آن شده‌اید. ادعاهای بی‌اساس جناب عالی و سازمان غذا و دارو در خصوص مؤثر بودن داروهای گیاهی. . . عدم درک درست شما از تحقیق و پژوهش و اهمیت آن و نیز نادیده گرفتن تمام فعالیت‌های علمی و پژوهشی محققان علوم پزشکی طی ۷سال گذشته»

علی نوبخت مشاور سعید نمکی نیز روز ۳۰آبان در نامه‌یی به وی اعلام کرد:

«با نهایت تأسف بدینوسیله عدم توفیق همکاری را اعلام میدارم. بعد از سخنان آنجناب در اصفهان در کوبیدن علم و دانشمندان پزشکی جان بر کف ایران و پاسخ معاونت پژوهشی متأسفانه راهی برای همکاری بنده با جنابعالی و آن وزارتخانه باقی نگذاشته است»

سایت حکومتی خبر فوری این خبر را با این عنوان درج کرد: وزیر بهداشت زیر گیوتین استعفای یارانش. معاون و مشاور نمکی استعفا دادند

خبرگزاریهای سپاه پاسداران به ملک‌زاده معاون وزیر بهداشت به‌خاطر استعفایش حمله کردند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس این خبر را با این عنوان درج کرد: آقای ملک زاده! امروز به جای استعفا باید پاسخگوی عملکرد پرابهام و پراشکال خود باشید!

خبرگزاری سپاه پاسداران نیز خبر استعفای ملک‌زاده را این‌گونه مطرح کرد: فرار رو به جلوی آقای معاون با استعفای توئیتری/ کاش به جای تمسخر از ظرفیت «طب سنتی» استفاده می‌کردید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6b86c21-7848-496d-ba57-b70a1bf0b119"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات