728 x 90

باقری عضو مجلس ارتجاع: این باندبازیهای اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی پدر این کشور را در آورده است

آخوند باقری عضو مجلس ارتجاع
آخوند باقری عضو مجلس ارتجاع

آخوند باقری عضو مجلس ارتجاع روز سه‌شنبه ۲۵آبان در جلسه رأی اعتماد به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آخوند رئیسی برای آموزش و پرورش گفت: بنده نه اصول گرای تند هستم نه اصلاح‌طلب کند، معتقدم که در کشور ما این باند بازیهای اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی پدر این کشور را در آورده‌اند.

عضو مجلس ارتجاع در مخالفت به رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی رئیسی گفت: بعد از چهل سال از انقلاب یک نفر از این معلمان با کرامت را پیدا نکردیم که بگذاریم به‌عنوان وزیر که بیاید کرامت واقعی معلمان را حفظ کند؟‌

وی افزود: متأسفانه یک کسی را می‌آوریم که باید مدیر اجرایی قوی باشه، ولی یک روز کار اجرایی انجام نداده است...

مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی رئیسی برای آموزش و پرورش در جلسه امروز مجلس ارتجاع گفت: الآن بودجه ما بودجه آموزش و پرورش در سال گذشته ۱۳ و ۱۴ دهم درصد کل بودجه کشور بود متأسفانه امسال شده هشت و هشت دهم یعنی در یک‌سال چهار و شش دهم کسری بودجه داشتیم نسبت به یعنی بودجه آموزش و پرورش کاهش پیدا کرده کشورهای پیشرفته دنیا به هیچ‌وجه سر این قضیه شوخی نمی‌کنند! در هیچ کشور پیشرفته‌ای نسبت بودجه آموزش و پرورش به بودجه کل کشور از ۲۰درصد کاهش پیدا نکرده. .

بحران امروز وزارتخانه کمبود نیروی انسانی است ما ۱۸۰هزار معلم الآن کم داریم هر سال ده‌هزار معلم به اینها اضافه می‌شود دلیل آن این است که آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان سالیانه ۲۰ هزار ورودی دارد اما تعداد بازنشستگی آن ۳۰هزار هست یعنی تراز منفی است.

فیاضی با بیان این‌که در سال گذشته ۹۸۰هزار بازمانده از تحصیل داشتیم که بیشتر آن در مناطق محروم بود، ادامه داد: در مناطق محروم ۴هزار مدرسه سنگی و ۵۰۰مدرسه کپری وجود دارد، از سوی دیگر ۷درصد کل مدارس کشور به بازسازی نیاز دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66e4c435-faa6-4c08-a03d-84ad39f2d23a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات