728 x 90

اعتراف و اذعان یک آخوند ریزشی به قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷

شهاب‌الدین حائری
شهاب‌الدین حائری

اعتراف و اذعان یک آخوند ریزشی به‌قتل‌عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ به جرم سر موضع بودن و پافشاری بر راه و آرمان مجاهدین

با بالا‌گرفتن جنبش دادخواهی قتل‌عام ۶۷ و فراخوانهای گسترده کارشناسان بین‌المللی و شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم از سراسر جهان به محاکمه سران رژیم در دادگاههای بین‌المللی به جرم جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی در قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی با فتوای خمینی ملعون، یک آخوند ریزشی به نام شهاب‌الدین حائری شیرازی نیز به رقم ۳۰هزار زندانی سیاسی قتل‌عام شده در سال ۶۷ اعتراف و به آن اعتراض کرد.

شهاب‌الدین حائری پسر آخوند دانه درشت ملعون به نام آیت‌الله حائری شیرازی است که نماینده خونخوار ولی‌فقیه در شیراز پس از کیفر یافتن دستغیب بود. دستغیب در سال ۱۳۶۰ توسط مجاهد شهید و پیشتاز گوهر ادب‌آواز در یک عملیات فدایی کیفر یافت.

شهاب‌الدین حائری در جریان قیام اخیر، لباسهای آخوندی خود را در آورده و در سبد گذاشت و گفت از خشم مردم می‌ترسد این لباسها را به تن کند.

شهاب‌الدین حائری

شهاب‌الدین حائری

شهاب الدین حائری هم‌چنین در اظهارات خود درباره قتل‌عام زندانیان سیاسی، برای بالانس و کسب رضایت خلافت یزیدی علی خامنه‌ای، به لجن‌پراکنی علیه مجاهدین پرداخت و آنها را دجالانه با خوارج نهروان که با امیرالمؤمنین علی جنگیدند شبیه سازی کرد! وی با این‌حال پس از ۳۵ سال قتل‌عام مجاهدین توسط خمینی را اشتباه توصیف کرد.

 

اعترافات شهاب‌الدین حائری شیرازی:

آقا در سال۶۷ در مملکت ۳۰هزار زندانی که داشتند حبس خود را می‌گذراندند بردند دار زدند. این جنایته، این با هیچ فقهی جور درنمیاد می‌گویند آقا اینها تروریست بودند. اینها تروریست بودند. اینها باغی بودند باشه، باغی بودند قاضی حکم بهشون بده همه این‌ها با سخت‌ترین وجه دادرسی شده بودند چون دادگاههای انقلاب سخت‌گیر بودند اونهایی که قابل اعدام بودند اعدام شده بودند آقا این روزنامه پخش کرده بود این روزنامه خوانده بود اینها سه سال دو سال زندان داشتند به چه حقی بردی بازجویی کردی که آقا سر موضع است، مگر سر موضع بودن جرمه. سر موضع بودند یک رفتار قلبی است جرم اصلاً نیست. یک موضع قلبی داره جرم نیست. امیرالمومنین در نهروان خوارج رو که خصوصیاتشون شبیه همین منافقین بود منافقین بسیار شبیه خوارج بودند اونها هم خون‌ریز بودند خوارج بسیار خون‌ریز بودند اصلاً تا وقتی که این‌ها قتل رو شروع نکرده بودند امیرالمومنین با اونها نجنگید. در صحنه جنگ هم تا اونها شروع نکرده بودند با اونها نجنگید باهاشون. اونها اومدند شکم یک زنی رو پاره کردند چون محب علی بود شوهرش خون‌ریز بودند.

تو می‌آیی اینجا زندانی می‌کشی کی گفته کسی که سر موضع است تو حق دار بکشیش، دارش بزنی. این‌ها انحرافات جمهوری اسلامیه. این‌ها را باید با صدای رسا گفت، اگر می‌بینید توی خیابون معترض کشته میشه به‌خاطر این است که این سنگ‌بنای کج در دهه شصت گذاشته شده بود. تا یک حرفی می‌زنی دفتر حفظ آثار امام از تو شکایت می‌کنه، به درک شکایت بکنه، بابا اشتباه است این کارها، این کار امام اشتباه بوده. من هر جا خواستید اثبات می‌کنم که اشتباه بود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e304fa6-4d1b-4b20-9d13-adecfb710019"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات