728 x 90

بازی کثیف اقتصادی با معیشت مردم

روز یک‌شنبه دلار به کانال ۲۹هزار تومان صعود کرد و هر دلار با نرخ ۲۹۵۰۰تومان معامله شد. نگاهی به‌عملکرد اقتصادی رئیسی و تیم اقتصادی‌اش سمت‌وسوی حرکت آنها را نشان می‌دهد.

طبق آماری که به بیرون درز کرده تنها در ۳ماه اول، دولت رئیسی بیش از ۸هزار میلیارد تومان اوراق قرضه به‌فروش رسانده. امام‌جمعه‌ٔ جنایتکار رژیم در اصفهان به کشاورزان گفته بود که «زمین‌هایشان را بفروشند بروند دکان باز کنند»!

در حالی‌که در همین روزها وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رئیسی اعتراف کرده که «۷۵درصد ایرانیان مستقیم و غیرمستقیم بیکار هستند» شاخص بورس هر روز سقوط می‌کند. صنایع یا تعطیل شده یا نیمه تعطیل هستند، زیرا سود رژیم در خام‌فروشی است!

از سوی دیگر آب کشاورزان مرکز ایران را قطع کرده؛ یک کارشناس حکومتی گفت: «وزارت نیرو به آب مثل نفت نگاه می‌کند و با آن کسب درآمد می‌کند»!

با این سیاست ضدمردمی کشاورزان را به خاک نداری نشانده و الآن سالانه به ۵ تا ۶میلیون تن گندم وارداتی نیاز دارد. وقتی تمام مراحل فوق را بررسی کنید، ۲چیز خیلی واضح است.

یکم این‌که در این روند سودهای کلانی نصیب مهره‌های رژیم و شرکت‌های سپاه پاسداران می‌شود.

دوم این‌که شاخص رژیم کسب دلار است و هر بلایی که بر سر مردم بیاید برایش اهمیتی ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6e0ec3e-a2ea-46cc-9c1d-d2121c36275c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات