728 x 90

اعتصاب کارکنان پتروشیمی نوید زر شیمی، دامداران شهرستان فردوس، آب معدنی داماش گیلان و شرکت ملی حفاری ایران

تجمع اعتراضی دامداران شهرستان فردوس
تجمع اعتراضی دامداران شهرستان فردوس

اعتصاب کارکنان پتروشیمی نوید زر شیمی بندر موسوم به امام

روز سه‌شنبه ۶آبان، کارکنان پتروشیمی نوید زر شیمی در بندر موسوم به امام به‌علت ندادن افزایش حقوق، طبق قانون شرکت نفت اعتصاب کردند.

تجمع اعتراضی دامداران شهرستان فردوس

روز سه‌شنبه ۶آبان دامداران شهرستان فردوس خراسان جنوبی نسبت به نبود نهاده دامی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تداوم کارگران اخراجی آب معدنی داماش گیلان

روز سه‌شنبه ۶ آبانماه، شماری از کارگران اخراجی آب معدنی داماش در استان گیلان برای چندمین روز متوالی با درخواست بازگشت به کار و پرداخت مطالبات معوقه‌شان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

قابل ذکر است، چندی پیش ۱۲نفر از کارگران آب معدنی داماش به بهانه‌های مختلف از کار اخراج شدند. این کارگران در حالی از کار اخراج شده‌اند که تاکنون چندین ماه از دستمزدها و حق بیمه آنان و سایر کارگران شاغل پرداخت نشده است. در همین خصوص یکی از کارگران گفت: هنوز نزدیک به ۲۰ کارگر در این کارخانه مشغول کارند و در حال حاضر دارای حدود سه ماه و نیم حقوق معوقه می‌باشند و بیمه تأمین اجتماعی آنها نیز چندین ماه به تأخیر افتاده است.

تجمع اعتراضی جمعی از کارگران شرکت ملی حفاری ایران

روز دوشبنه ۵ آبانماه جمعی از کارگران شرکت ملی حفاری ایران در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدها و حق بیمه خود تجمع کردند.

از قرار معلوم  بیش از شش ماه است که دستمزد و حق بیمه هزاران کارگر شرکت ملی حفاری ایران پرداخت نشده است. در جریان این تجمع رئیس روابط عمومی شرکت، در میان تجمع‌کنندگان حاضر شد و  وعده داد که  حقوق شش ماه گذشته کارگران در دو بخش طی روزهای اخیر پرداخت خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23e0287e-18ec-4d25-ab12-9918dec202f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات