728 x 90

اصولگرایان؛ پته همدیگر را روی آب می‌ریزند

دزدان و غارتگران با نام اصولگرایان
دزدان و غارتگران با نام اصولگرایان

به‌دنبال برملا شدن جنگ و دعواهای باندی بر سر غارت و چپاول هر چه بیشتر در بین سران رژیم از آخوند رئیسی و قالیباف با آخوند روحانی و دعوای میرسلیم با قالیباف و طرح موضوع ۶۵میلیارد تومان رشوه و اعتراف به گوشه‌یی از دزدی‌ها و غارت اموال مردم ایران توسط سران نظام که توسط فتاح به آن اذعان شد. روزنامه حکومتی آرمان طی مطلبی با عنوان "پایان ماه عسل اصول‌گرایان" نوشت: «این روزها در خیمه اصول‌گرایان، اتفاقاتی عجیب در حال رخ دادن است. چهره‌های شاخص این جریان که روزی روزگاری یا کاندیدای ریاست‌جمهوری بودند و یا سودای چنین جایگاهی را در سر می‌پرورانند به افشاگری علیه یکدیگر مشغولند. افشاگریهایی از جنس مسائل مالی. جریان راست که مسرور از انتخابات مجلس یازدهم، بر طبل شادانه می‌کوفت و قدرت را در عرصه‌های مختلف از آن خود می‌دانست اکنون در عالم بی‌رقیبی، خود رقیب خود شده است تا جایی‌که چهره‌هایش حالا پته یکدیگر را روی آب می‌ریزند».


در این مطلب آمده است: «دو ماجرا بیشتر از همه بر سر زبانها افتاده است. نخست ماجرای میان مصطفی میرسلیم و البته محمد باقر قالیباف، ماجرای رشوه 65میلیارد تومانی به یک رئیس کمیسیون مجلس برای جلوگیری از تحقیق و تفحص در مورد دوران شهرداری قالیباف که به کرات از زبان میرسلیم شنیده شد، موضوع را به شکایت قالیباف از وی کشاند.
داستان دوم در خصوص دعوای پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و غلامعلی حداد عادل است. غلامعلی حداد عادل که ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی -یعنی همان شانا را که جایگزین جمنا شده است - بر عهده‌ دارد وارد حواشی شده. اختلافات او با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به زمانی برمی‌گردد که فرزند فتاح در توئیتی خبر از این داد که مدارس غیرانتفاعی حداد عادل متعلق به بنیاد مستضعفان است و تاکنون اجاره‌ای بابت آن به این بنیاد پرداخت نشده است.
آنچه که اختلافات امروز اصول‌گرایان را وارد فاز تازه‌تری کرده است و به نوعی آن را متفاوت با همه این سال‌ها می‌کند این است که ظاهراً نبرد بر سر قدرت، کشمکش‌های درون جناحی و حزبی را به رسوایی و افشاگریهای شخصی تبدیل کرده و چه عجیب که بزرگترین نام‌های اصول‌گرایی در رأس این افشاگریها علیه یکدیگرند و از اسرار هم پرده برمی‌دارند. تا جایی‌که این بار در محاکم قضایی به‌دنبال خط و نشانهای سیاسی علیه هم هستند و بیانیه‌های شدیداللحن‌شان علیه هم جناحی‌های خودشان است. اتفاقات امروز در جریان سیاسی اصول‌گرایان بیش از هر زمان دیگری بیانگر پایان ماه عسل اصول‌گرایانی است که می‌پنداشتند در میدان بی‌رقیب می‌توانند بتازند».

خاطرنشان می‌شود حداد عادل با حمله فتاح، ﺩﺭباﺭﻩ ﺍستفاﺩﻩ حدﺍﺩ ﻋاﺩﻝ ﺍﺯ ﺍملاک بنیاﺩ مستضعفان گفت: گماﻥ کرﺩﻩﺍید «ﻓرشته نجاﺕ» شدید؟ بعضی‌ها از داخل رژیم اینرا به انتخابات ریاست جمهوری رژیم در ۱۴۰۰ ربط میدهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c000a38d-2e72-4f20-bce5-55e6ef1b2d72"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات