728 x 90

تحریم جدید خزانه داری آمریکا علیه رژیم آخوندی-۵عضو شورای نگهبان ارتجاع در لیست سیاه تحریمها

وزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا

آخوند احمد جنتی، محمد یزدی، عباسعلی کدخدایی، سیامک ره‌پیک و محمدحسن صادقی مقدم  در لیست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفتند.

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه رژیم آخوندی اعمال کرد و ۵عضو شورای نگهبان ارتجاع و کمیته نظارت بر نمایش انتخابات را  که توسط خامنه ای منصوب شده اند، در لیست سیاه قرار داد

در بیانیه خزانه داری آمریکا آمده است: تمام آمریکایی‌های داخل و خارج از  این کشور باید از داد و ستد با این افراد دست بکشند و تمام اشخاص غیرآمریکایی که با این پنج تن مبادله کنند، هدف تحریم‌های آمریکا قرار می گیرند.

 

دارایی‌های تحریم‌شدگان در آمریکا یا تحت مالکیت و کنترل  آمریکاییان، باید فورا بلوکه شود و گزارش آن فورا برای دفتر کنترل دارایی‌هایی خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا ارسال شود.

اقدامات خزانه‌داری احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و محمد یزدی، عضو شورای نگهبان که سابقاً رئیس قوه قضاییه بود، و سه عضو دیگر کمیته نظارت بر انتخابات را هدف قرار داد. خامنه ای از منصوبان خود برای محروم کردن مردم ایران از انتخابات آزاد و عادلانه با منع کاندیداهایی که نظرات افراطی وی را منعکس نمیکنند، استفاده می‌کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18dd96a9-c2f3-45c3-bd57-4cae9dc7c358"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات