728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۹۰هزار و ۴۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۹۰هزار و ۴۰۰نفر بیشتر است

شورای عالی امنیت رژیم در وحشت از افشای واقعیتها اعلام کرد هر گونه اطلاع‌رسانی در مورد کرونا باید توسط وزارت بهداشت باشد

  • عضو کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع: سویه اومیکرون وارد کشور شده و خبرهای بدی به گوش می‌رسد، جان مردم بازیچه تصمیمات غیرمنطقی و غیرعلمی قرار نگیرد
  • محبوب فر: اومیکرون از مدتها پیش در کشور بوده، واکسنهای موجود در مقابل سویه‌های قبلی کرونا ضعیف عمل می‌کردند چه برسد به اُمیکرون!... تعداد زیادی واکسن چینی در گمرک بدون مشتری است و واکسنهای ایرانی روی دست ما مانده است
  • دانشگاه پزشکی شاهرود: اومیکرون به‌شدت در حال گسترش است. احتمالاً موج دیگری از بیماری کرونا جامعه را درگیر کند
  • ستاره صبح: واکسنهای موجود در مقابل سویه‌های قبلی ضعیف عمل می‌کردند چه برسد به اومیکرون! نباید به مردم آدرس غلط داد

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر دوشنبه ۲۹آذر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۹۰هزار و ۴۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان شرقی به ۱۶۹۰۳نفر، در البرز به ۱۴۳۶۳نفر، در اصفهان به ۳۳۷۷۵نفر، در ایلام به ۴۶۹۸نفر، در تهران به ۱۱۴۸۲۰نفر، در خراسان رضوی به ۳۹۶۶۵نفر، در خوزستان به ۲۹۶۷۵نفر، در کرمان به ۱۳۱۷۷نفر و در همدان به ۹۰۹۸نفر رسیده است

در وحشت از افشای پنهان‌کاریهای جنایتکارانه رژیم آخوندی در مورد اُمیکرون شورای عالی امنیت رژیم اعلام کرد هر گونه اطلاع‌رسانی در مورد کرونا باید از طریق وزارت بهداشت صورت گیرد. محمد هاشمی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: «بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و ستاد کرونا، هر گونه اطلاع‌رسانی در مورد کرونا باید از مسیر وزارت بهداشت باشد و اظهارنظر افراد غیر از مسئولان معرفی شده از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه به‌ویژه در مورد سویه‌های جدید کرونا از جمله اُمیکرون، مورد تأیید نیست... و قبل از تولید و انتشار اخبار، از این وزارتخانه، استعلام کنند» (ایسنا ۲۸آذر۱۴۰۰).

محبوب‌فر، عضو انجمن علمی آموزش بهداشت گفت: «اُمیکرون از مدتها پیش در کشور بوده و البته که امروز می‌تواند وضعیت شهرها را مجدداً به شرایط نارنجی و قرمز برساند... . واکسنهای موجود در مقابل سویه‌های قبلی کرونا ضعیف عمل می‌کردند چه برسد به سویه اُمیکرون!... حتی با وجود تزریق دوز سوم نیز نباید به مردم آدرس غلط داد و هم‌چنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد... امروز تعداد زیادی واکسن چینی در گمرک بدون مشتری است و واکسنهای ایرانی روی دست ما مانده است. واکسن در انبارها دپو شده و تاریخ آنها به مرور منقضی می‌شود و می‌بینیم که اصرار می‌شود که مردم دوز سوم بزنند. باید کشور را وارد قرنطینه کرد و قرنطینه به‌معنای بازی با کلمات نیست. در علم اپیدمیولوژی چیزی به نام قرنطینه هوشمند وجود ندارد» (روزنامه حکومتی ستاره صبح ۲۹آذر۱۴۰۰).

محسنی عضو کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع گفت: «اکنون سویه اُمیکرون وارد کشور شده است که از آن خبرهای بدی به گوش می‌رسد. طبق گزارشها اُمیکرون ظرف ۱۷روز جمع کثیری را مبتلا می‌کند پس باید با این ویروس هوشمندانه‌تر و آگاهانه‌تر برخورد کرد و جان مردم بازیچه تصمیمات غیرمنطقی و غیرعلمی قرار نگیرد» (ایسنا ۲۹آذر۱۴۰۰).

طبرسی عضو کمیته علمی ستاد کرونا گفت: اکنون که ورود اومیکرون رسماً تأیید شده لازم است «به‌جای فرصت‌سوزی از زمان باقی مانده حداکثر استفاده را برای مدیریت بحران احتمالی داشته باشیم. مهمترین نگرانی افزایش بیماران در روزهای آینده است» (خبرگزاری نیروی قدس ۲۹آذر۱۴۰۰).

در سمنان، رئیس دانشگاه پزشکی شاهرود گفت: «سویه جدید کرونا به‌شدت در حال گسترش است. در نتیجه نگرانی بسیار جدی در این شرایط داریم که احتمالاً موج دیگری از بیماری کرونا جامعه را درگیر کند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۹آذر۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۱۰۸بیمار کرونایی بستری شدند. تعداد کل بستری شدگان به ۴۷۷نفر رسید که ۱۳۷نفر از آنها در ICU و ۲۳نفر وصل به ونتیلاتور هستند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۹آذر۱۴۰۰).

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «با بستری ۸۹بیمار جدید طی ۲۴ساعت گذشته هم‌اکنون ۶۰۸بیمار بستری داریم که از این تعداد ۹۰نفر در ICU نگهداری می‌شوند» (ایکنا ۲۹آذر۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۹آذر۱۴۰۰ (۲۰دسامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fecd7c41-671f-4878-a331-8ed0eb8cc034"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات