728 x 90

آخوند ناطق نوری: چالش ایران فراتر از برجام، براندازی نظام است

آخوند ناطق نوری
آخوند ناطق نوری

آخوند ناطق نوری روز جمعه در جمع عوامل رژیم در خبرگزاری حکومتی ایرنا نسبت چالش کنونی رژیم را براندازی و نه برجام دانست. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی گفت: باید توجه داشته باشیم که در شرایط کنونی، چالش ایران فراتر از برجام است، زیرا دولت جدید آمریکا با وقاحت و به‌طور رسمی اعلام می‌کند به‌دنبال براندازی نظام است. وی با هشدار با باند رقیب افزود:‌ کسانی که با نیت تسویه‌حساب سیاسی اقدام به انتقادهای مخرب می‌کنند متوجه نیستند این روش موجب شکست جبهه داخلی شده و زمینه موفقیت برنامه‌های دشمن را فراهم خواهد کرد.

آخوند ناطق نوری شکست برجام را متوجه ولی‌فقیه ارتجاع دانست و گفت:‌ نباید از این موضوع غافل شویم که مذاکره و پذیرفتن برجام حاصل تصمیم‌گیری مجموعه نهادهای کلیدی نظام هم‌چون دولت، مجلس، شورای عالی امنیت ملی و با نظر مساعد خامنه‌ای بوده است. بدون اذن ایشان هم، برجام از سوی ایران قابل پذیرش نبود. ایشان مکرر تیم مذاکره‌کننده را تأیید و حمایت کردند.

وی به بی‌کفایتی کارگزاران رژیم در مشکلات کشور اعتراف کرد و گفت: باید توجه داشته باشیم که بخش مهمی از مشکلات اقتصادی ما مانند بیکاری، تورم و رکود، ریشه در چگونگی مدیریت خودمان و مسائلی هم‌چون اقتصاد دولتی، نگاه غیرحمایتی به بخش خصوصی، تنگ نظری، تغییرات پی‌درپی قوانین و... دارد که همگی مسائل داخلی هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d52833ff-c725-403c-a746-fbf20cfda0ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات