728 x 90

جدايي خانواده,

بر اثر شرایط فقر اقتصادی در حکومت غارتگر ولایت‌فقیه ازهر۴ ازدواج در تهران؛ یک مورد به طلاق منجر می‌شود

-

رشد بی‌سابقه طلاق -آرشیو
رشد بی‌سابقه طلاق -آرشیو
از آثار بلاواسطه ۳۰سال حکومت جهل و جنایت وغارت و چپاول ولایت‌فقیه، شرایط نابسامان و فقر اقتصادی است که از نظر اجتماعی خود را در از هم پاشیدگی بنیاد خانواده‌ها نشان می‌دهد. رژیم آخوندی البته از دادن آمار واقعی نیز تحت عنوان مورد امنیتی خودداری می‌کند
به نمونه‌ای از این فاجعه اجتماعی ناشی از حاکمیت قرون‌وسطایی آخوندها توجه کنید
هر ۴ ازدواج در تهران؛ یک طلاق
به گزارش سایت حکومتی ایلنا ۲۸مهر: «نسبت طلاق به ازدواج در کشور، ۱۵/۷درصد است. بر اساس این نسبت از بین بیش از ۶ ازدواج، ۱مورد به طلاق منجر می‌شود. اما در تهران از هر ۴ازدواج ۱مورد به طلاق منجر می‌شود.

بر اساس آمار ازدواج و طلاق ثبت شده در مردادماه، در کل کشور از هر ۶ ازدواج ۱مورد به طلاق منجر می‌شود. اما در تهران از هر ۴ازدواج ۱مورد به طلاق منجر می‌شود.

بر اساس آمار اعلام شده، نسبت طلاق به ازدواج در کشور، ۱۵/۷درصد است. بر اساس این نسبت از بین بیش از ۶ ازدواج، ۱مورد به طلاق منجر می‌شود.

رئیس سازمان ثبت احوال نرخ ازدواج را ۱۲/۱در هزارو نرخ طلاق را ۱/۹ در هزار اعلام کرده‌ است که بر این اساس از هر ۶/۳۶ازدواج ۱مورد به طلاق منجر می‌شود.

بر اساس جدیدترین اعلام سازمان ثبت احوال در مرداد ماه ۱۲هزارو ۵۳۹ مورد طلاق در کل کشور ثبت شده، در همین زمان ۷۳ هزارو ۲۴۴مورد ازدواج در کل کشور ثبت شده‌است.

بنا‌ به این آمار نسبت طلاق به ازدواج در کل کشور در مردادماه ۱۷/۱۱درصد است. این نسبت نشان می‌دهد که در مرداد ماه از هر ۵ ازدواج ۱مورد به طلاق منجر می‌شود.

از سوی دیگر جمع‌بندی آمارهای طلاق نشان می‌دهد که در مردادماه ۱۲ هزارو ۵۳۹ مورد طلاق در کل کشور ثبت شده که بیشترین مورد طلاق نیز در استان تهران واقع شده‌است. پس از تهران با ۲هزارو ۵۷۸ مورد طلاق، خراسان رضوی با یک‌هزارو ۳۸۱ مورد رکورددار دومین مقام ثبت طلاق در کشور است.

نسبت آمار طلاق به ازدواج در استان تهران عدد ۷. ۲۶ را نشان می‌دهد و از این آمار می‌توان جمع‌بندی کرد که از بین حدود هر ۴ازدواج، یک مورد به طلاق منجر می‌شود.

نسبت طلاق به ازدواج در استان قم ۱۳/۹درصد است که نشان می‌دهد از هر ۷ ازدواج ۱مورد به طلاق منجر می‌شود. این نسبت در استان خراسان رضوی ۱۹/۶را نشان می‌دهد که بر این اساس می‌توان گفت از هر ۵ازدواج ۱ مورد به طلاق منجر می‌شود.

این آمار در حالی ارائه می‌شود که جمعیت افراد در سن ازدواج یعنی جمعیت زیر ۲۴ سال، ۳۵/۴میلیون نفر، جمعیت ۲۴ تا ۳۰ سال ۱۰میلیون نفر است.

کمترین آمار ازدواج در سمنان با ۴۹۸ مورد و بیشترین آمار ازدواج در تهران با ۹ هزارو ۶۲۴ مورد ثبت شده‌است.

پس از تهران استانهای خوزستان، فارس در مردادماه بیشترین آمار ازدواج را داشته‌اند.

این آمارها در حالی استخراج می‌شود که سازمان ثبت احوال به‌دلیل امنیتی دانستن موضوع آمارهای طلاق و ازدواج، آمارهای مشخصی در این زمینه ارائه نمی‌کند. این درصدها و نسبت‌ها بر اساس آمار خام رویدادهای حیاتی در سایت سازمان ثبت احوال محاسبه شده‌است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bf6eb51-6d1a-4e7f-a91a-575a455f9844"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات