728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

مصرف سالانه ۵۰تن ماده مخدر ”شیشه “در حاکمیت آخوندی

-

اعتیاد و  مواد مخدر ارمغان ولی فقیه ارتجاع به جوانان ایران
اعتیاد و مواد مخدر ارمغان ولی فقیه ارتجاع به جوانان ایران
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به‌مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از مصرف سالانه 50تن مواد مخدر ”شیشه “ در ایران تحت حاکمیت آخوندی خبر داد.

این گزارش با بیان شرح دیدار با یکی از بیشمار فروشندگان مواد مخدر در ایران آغاز گشته و می‌نویسد: ”.. آمد و کیف خود را باز کرد تا محصولاتش را نشان دهد، تنوع چشمگیری از برندهای "ماری جوانا" دیده می‌شد که به‌طور محلی تولید شده و دارای درجه قدرتهای متفاوتی هستند با نام‌های "رویال ملکه" ، "دی ان دی" و "نیروانا
تلفن او به‌طور مداوم زنگ می‌زند؛ او با احتیاط ساعت خود را چک می‌کند؛ او مشتریان زیادی دارد“.

گزارش در ادامه با اشاره به دیدار خود از تهران می‌افزاید: ”بخوبی می‌توان دید که "ماری جوانا" در رستورانها، در پیست‌های اسکی دیزین و شمشک، مصرف می‌شود حتی در فضاهای عمومی و پارک‌ها نیز ماری جوانا حضور دارد.
یک شهروند ۲۷ ساله می‌گوید که از کافی شاپ‌ها و پارک‌ها می‌توان بوی "ماری جوانا" را استشمام کرد“.

خاطر نشان می‌شود هفته‌نامه حکومتی ”تجارت فرد“با بیان بیلان تکان‌دهنده‌یی از آمار معتادان در حاکمیت آخوندی می‌نویسد: ”دولت نهم آمار معتادان را ۷۵۰ هزار نفر اعلام کرده بود در حالی که دولت یازدهم نیز ضمن پذیرش افزایش ۱۰۰ درصدی آمار معتادان طی ۸ سال دولت نهم و دهم، تعداد آن‌ها را یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر عنوان می‌کند، البته این آمار نیز به نظر کار‌شناسان حوزه مبارزه با مواد مخدر مخدوش است و برخی از آن‌ها آمار مصرف‌کنندگان مواد مخدر در ایران را چندین برابر ارقام اعلام شده مطرح می‌کنند“.
به گفته یکی از کارگزاران رژیم به نام علی هاشمی که رئیس کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام، می باشد: ”در طرح شیوع‌شناسی اعتیاد که در سال ۱۳۹۰ خورشیدی انجام شد در آن سال در ایران نزدیک به ۴,۰۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون) مصرف کننده با احتساب تفننی‌ها وجود داشته است“.

این کارگزار رژیم اضافه می‌کند: ”در حالی که مصرف ماده مخدر "شیشه" در سال گذشته حداقل ۵۰ تُن بود، ولی حداکثر کشفیات ایران در زمینه "شیشه" تنها ۵ تُن بوده است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7bac72a0-4c7b-4a94-ab47-3ce511746afc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات