728 x 90

میچ مک کانل: رژیم ایران سرطان و حزب‌الله بدخیم‌ترین شکل این سرطان در خاورمیانه است

میچ مک کانل، رهبر جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا
میچ مک کانل، رهبر جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا

میچ مک کانل، رهبر جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا، روز یکشنبه ۴شهریور و به‌دنبال تشدید درگیریها بین حزب‌الله و اسراییل گفت: «رژیم ایران سرطان و حزب‌الله بدخیم‌ترین شکل این سرطان در خاورمیانه است».
وی با بیان این‌که رهبر حزب‌الله مسئولیت تداوم رنج در لبنان، سوریه و اسراییل را برعهده دارد از تمام کشورهای نگران از خشونت و بی‌ثباتی در خاورمیانه خواست حکومت ایران را پاسخگو کنند.
مک‌کانل تصریح کرد: «تا زمانی که تهران با عواقب معناداری مواجه نشود، احمقانه است که انتظار کاهش نفوذ مرگبار و بی‌ثبات‌کننده آن را داشته باشیم».
خاطر نشان می‌شود که بامداد یکشنبه ۴ شهریور جنگ شدید و موج تازه‌یی از حملات بین اسراییل و حزب‌الله لبنان آغاز شد. به گزارش رسانه‌های بین‌المللی و خبرگزاریها موجی از موشک و پهپادهای جنگی توسط حزب‌الله لبنان به سوی شمال اسراییل پرتاب شد و حزب‌الله اعلام کرد در پاسخ به کشته شدن فؤاد شکر، فرمانده ارشد آن در ماه گذشته توسط اسرائیل، با تعداد زیادی پهپاد و موشک به اسراییل حمله کرده است.
رویترز گزارش کرد در ساعات اولیه صبح یکشنبه، ارتش اسراییل آماده‌سازیهای گسترده‌یی از سوی حزب‌الله برای انجام عملیات شلیک علیه اسراییل را رصد کرد.
این منبع افزود بر اساس ارزیابیهای اطلاعاتی، حدود ۱۰۰هواپیمای جنگی نیروی هوایی، هزاران سکوی متعلق به حزب‌الله را که در جنوب لبنان مستقر بودند، هدف قرار داده و نابود کردند. بیشتر این سکوها به سمت منطقه شمال یا مناطق مرکزی اسراییل هدف‌گیری شده بودند. تایمز اسراییل به‌نقل از رسانه‌های محلی لبنان از کشته شدن دو تن از افراد حزب‌الله در این حملات خبر داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09f7b887-e270-4524-83fe-11dca4d35017"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات