728 x 90

دق‌دل و تصفیه حساب آخوندها و پاسداران بی‌وطن با مجاهدین به بهانه بازداشت مؤسس تلگرام

قیام ۱۳۹۸
قیام ۱۳۹۸

دق‌دل و تصفیه حساب

آخوندها و پاسداران بی‌وطن با مجاهدین

در رابطه با قیامهای ۹۶ و ۹۸

به بهانه بازداشت مؤسس شبکه تلگرام در فرانسه

 

وطن امروز روزنامه بسیج دانشجویی آخوندها و پاسداران:

پیش از ناآرامی‌هایی سال‌های ۹۶ و ۹۸

مجاهدین در کنفرانس پاریس در سال ۲۰۱۷ اعتراف کردند

از طریق همین کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی بود

که فراخوانهای ایجاد چالش و اغتشاش داده‌اند

 

وطن امروز روزنامه بسیج دانشجویی پاسداران و آخوندهای بی‌وطن به‌تاریخ دوشنبه ۵شهریور، به بهانه بازداشت مدیر شبکه تلگرام در فرانسه، به خالی کردن دق‌دل نظام علیه مجاهدین در مورد قیامهای ۹۶ و ۹۸ پرداخته و نوشت:

پیش از این‌که ناآرامی‌های سال‌های ۹۶ و ۹۸ در ایران رخ دهد، مجاهدین در کنفرانس پاریس که سال ۲۰۱۷ برگزار شد، در ارتباط با بدنه اجتماعی در ایران و تعدد کانال‌ها و گروه‌های آنان در این شبکه اجتماعی و همین‌طور صفحات متعددی که در اینستاگرام ایجاد کرده بودند، اعتراف کردند. از طریق همین کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی بود که آنها فراخوانهای مختلف، ایجاد چالشهای اینترنتی و هشتگ‌سازی و ایجاد اغتشاش با شعارهای ساختارشکنانه را آموزش می‌دادند.

وطن امروز ِبسیج دانشجویی، خاطرنشان کرده است: به همین خاطر بود که پس از آشوب‌های دیماه ۱۳۹۶ آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات گفته بود که ما ابتدا از طریق شورای امنیت کشور از این شبکه خواستیم فعالیت این کانال را متوقف کند. اما به‌خاطر هجوم مردم برای سر در آوردن از اخبار تعهد خود را انجام نداد. در مهر ۹۶ چهل میلیون از مردم ایران مشترک این شبکه بودند. بنابراین در دیماه ۹۶ این کانال به‌طور موقت فیلتر شد و در نهایت این پیام‌رسان در ۱۰ اردیبهشت ۹۷ با دستور قضایی از دسترسی کاربران خارج شد؛ اقدامی که تاکنون نیز ادامه داشته است.

وطن امروز روزنامه بسیج دانشجویی آخوندها و پاسداران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/22f69550-c5e5-48fb-8480-58ba42630e55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات