728 x 90

سناتور کوری بوکر: تنها راه اعمال فشار بر رژیم ایران است

سناتور کوری بوکر
سناتور کوری بوکر

کوری بوکر، سناتور دموکرات و عضو روابط خارجی سنای آمریکا روز یکشنبه چهارم شهریور در مصاحبه با سی.ان.ان با بررسی وضعیت در خاورمیانه و تشدید تنشها بین رژیم ایران و نیروهای نیابتی‌اش هم‌چون حزب‌الله گفت: «اگر بخواهید گروگانها را آزاد کنید، تنها راه اعمال فشار بر ایران است».
وی در این مصاحبه، با اشاره به تبادل آتش بین حزب‌الله و اسرائیل و نقش مخرب رژیم ایران در منطقه ادامه داد «امروز صبح، پس از آن‌که اسراییل حمله پیشگیرانه‌ای را علیه گروه تروریستی حزب‌الله لبنان تحت حمایت ایران انجام داد، ترس از یک بحران جدید سیاست خارجی وجود دارد.
من فکر می‌کنم باید به‌خاطر داشته باشیم که حمله ۷ اکتبر به نظر من برای توقف عادی‌سازی بین عربستان و اسراییل ایجاد شد.
این یک کابوس برای رژیم ایران و نیروهای نیابتی او برای اعراب و اسراییل است که با هم آشتی کنند و صلح کنند و منطقه را به سمت دیگری ببرند. بنابراین، در مورد گروگانها، من رژیم ایران را مسئول سلامت آنها می‌دانم.
من اگر جای اسراییل بودم به [خامنه‌ای] می‌گفتم اگر اینها زنده به خانه نیایند آنهایی که زنده مانده‌اند و اگر اجساد کشته‌شدگان را نگیریم پالایشگاههای نفت شما منفجر می‌کنیم. اگر بخواهید گروگانها را آزاد کنید، تنها راه اعمال فشار بر ایران است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be905ff0-ee7d-40b2-b705-ea9f9ecb9fc7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات