728 x 90

جنگل هاي ايران,

اعتراف رژیم به گرانی سرسام آور قیمت تخم مرغ

-

--
--
مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن با اشاره به این‌که فروش یک شانه تخم مرغ به قیمت ۹ هزار تومان در سوپرمارکت‌ها کلاهبرداری است، گفت: مردم تخم مرغ مورد نیاز خود را از میادین میوه و تره‌بار خریداری کنند.

هدایت اصغری در گفتگو با خبرگزاری حکومتی مهر درباره فروش تخم مرغ به قیمت ۹۰۰۰ تومان در برخی سوپرمارکت‌ها گفت: مسئول این افزایش قیمت ما نیستیم؛ تخم مرغی که از درب مرغداری عرضه می‌شود قیمتی به مراتب پایین‌تر از ۹ هزار تومان دارد.

وی در رابطه با این‌که شانه تخم مرغ های درشت با قیمت ۹ هزار تومان فروخته می‌شود، گفت: این کلاهبرداری است؛ نباید چنین اقداماتی را انجام دهند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن تأکید کرد: تخم مرغ‌های درشت و ریز زمانی که از درب مرغداری عرضه می‌شوند قیمت یکسانی دارند. هفته گذشته متوسط ۷۰۰ تومان در هر کیلو تخم مرغ کاهش قیمت داشته‌ایم.

وی وزارت بازرگانی را مسئول تنظیم بازار و قیمت دانست و گفت: وزارت جهاد کشاورزی مسئول تولید است اما در این زمینه باید از مسئولان وزارت بازرگانی بپرسید چرا این تفاوت قیمت وجود دارد.

اصغری با اعلام این‌که عرضه تخم مرغ در درب مرغداری هر کیلوگرم ۷۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است، درباره وضعیت قیمت تخم مرغ در میادین میوه و تره‌بار افزود: قیمت هر شانه تخم مرغ در میادین میوه و تره‌بار ۵هزارو ۱۰۰ تومان فروخته می‌شود؛ با توجه به این‌که ۳۰ درصد از نیاز مردم از میادین تأمین می‌شود ازاین میادین تخم مرغ مورد نیاز خود را تأمین کنند.

به گزارش مهر، درحالی‌که اواخر هفته گذشته قیمت تخم مرغ شانه‌ای در سوپرمارکت ها به ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان رسیده بود، هم‌اکنون شاهد فروش یک شانه تخم مرغ به قیمت ۹۰۰۰ تومان هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15a04da7-5e06-42c4-bd1a-a400464fc4f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات