728 x 90

رویترز: دیدار کشورهای اروپایی و مسلمان در اسپانیا پیرامون تشکیل کشور فلسطین

دیدار کشورهای اروپایی و مسلمان در اسپانیا
دیدار کشورهای اروپایی و مسلمان در اسپانیا

رویترز در گزارشی به تاریخ جمعه ۲۳شهریور خبر از دیدار رهبران کشورهای اروپایی و مسلمان در اسپانیا پیرامون ادامه تلاشها برای برقراری کشور فلسطین داد.
بر اساس گزارش رویترز، اسپانیا که روز جمعه میزبان نشست سطح بالای چند کشور مسلمان و اروپایی در مورد راههای پایان دادن به جنگ غزه بود، خواستار برنامه‌ریزی روشنی برای جامعه بین‌الملل برای اجرای راه‌حل دو کشوری در مورد درگیری اسراییل و فلسطین شد.
وزیر امور خارجه اسپانیا در گفتگو با خبرنگاران پیرامون این دیدار گفت ما برای ایجاد فشار دیگری برای پایان جنگ در غزه، برای خروج از مارپیچ پایان‌ناپذیر خشونت بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها ملاقات می‌کنیم... این راه روشن است. اجرای راه‌حل دو کشور تنها راه است».
در این مراسم همتایان وی از جمله نروژ و اسلوونی، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، محمد مصطفی نخست‌وزیر فلسطین و اعضای گروه تماس عربی و اسلامی غزه شامل مصر، عربستان سعودی، قطر، اردن، اندونزی، نیجریه و ترکیه شرکت داشتند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb4e917e-825f-46d1-8ccf-1b99e2e4536d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات