728 x 90

دونالد ترامپ اعلام کرد در مناظره دیگری با کامالا هریس شرکت نخواهد کرد

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ

به‌گزارش رویترز دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری، روز پنجشنبه ۲۲شهریور در شبکه اجتماعی خود، تروث سوشیال، اعلام کرد که قصد ندارد در مناظره دیگری با کامالا هریس، رقیب دموکرات خود، شرکت کند.

ترامپ در پست خود نوشت: "بحث سومی وجود نخواهد داشت!" او پیش از این در ماه ژوئن با جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی، مناظره کرده بود و در روز سه‌شنبه نیز مقابل هریس قرار گرفت.

خبرگزاری رویترز نوشت: ترامپ می‌گوید به همه مالیات‌های اضافه کار پایان می‌دهد.

رویترز روز ۲۲شهریور نوشت: دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ایالات متحده، روز پنجشنبه گفت که در صورت انتخاب شدن در انتخابات 5 نوامبر، به همه مالیات‌ها بر پرداخت اضافه کاری به عنوان بخشی از بسته کاهش مالیاتی گسترده تر پایان می دهد.
ترامپ در سخنانی در یک گردهمایی در توسان، آریزونا گفت: به عنوان بخشی از کاهش مالیات های اضافی، به همه مالیات های اضافه کار پایان می دهیم.
دونالد ترامپ افزود: ساعات اضافه کاری شما بدون مالیات خواهد بود.
ترامپ که در رقابتی تنگاتنگ با کامالا هریس، معاون دموکرات رئیس‌جمهور آمریکا روبرو می‌شود، قبلاً گفته بود که به دنبال قانونی برای پایان دادن به مالیات انعام به کارکنان خدماتی است. هریس نیز قول مشابهی داده است. 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9c075b4-657b-4b1a-91fd-29bb08f33567"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات