728 x 90

جیش‌العدل اعلام کرد یک واحد گشتی نیروی انتظامی را به‌دلیل تعقیب و کشتار سوختبران هدف قرار داد

عملیات جیش‌العدل
عملیات جیش‌العدل

جیش‌العدل اعلام کرد یک واحد گشتی نیروی انتظامی

را به‌دلیل تعقیب و کشتار سوختبران هدف قرار داد

 

جیش العدل طی اطلاعیه‌یی در ۲۲شهریور اعلام کرد: سازمان جیش العدل به اطلاع عموم می‌رساند یک هسته عملیاتی شامگاه ۲۲شهریور موفق شدند یک واحد گشتی فراجا که در تعقیب و کشتار سوختبران نقش داشت را در شهر میرجاوه مورد هدف قرار بدهند. در این عملیات سرنشینان یک خودرو فراجا مورد هدف قرار گرفتند.

در روزهای اخیر به شکل برجسته‌یی حملات مرگبار نیروهای انتظامی به سوختبران افزایش پیدا کرده است از این‌رو سازمان جیش العدل در دفاع از این قشر مستضعف جامعه عملیات مذکور را انجام داده است.

اطلاعیه جیش العدل می‌افزاید همان‌گونه که پیش‌تر هشدار داده بودیم مجدداً تکرار می‌کنیم بلوچستان برای پاسداران رژیم ستمگران ولایت فقیه امن نیست و افرادی که در ارگانهای امنیتی و نظامی رژیم ولایت فقیه خدمت بکنند اهدافی کاملاً مشروع در نظر گرفته خواهند شد و از این‌رو تبعات هر گونه خسارتی متوجه خود آنها است.

 

تلویزیون رژیم روز جمعه ۲۳شهریور: کشته شدن ۳نفر از مأموران فراجا در عملیات جیش العدل را اعلام کرد.

تلویزیون رژیم – ۲۳ شهریور ۱۴۰۳:

جیش العدل مسئولیت اقدام تروریستی به نیروهای فراجا در میرجاوه را برعهده گرفت، در پی تیراندازی به سمت خودروی مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه سه نفر از نیروهای فراجا به‌شهادت رسیدند نیروهای فراجا در حال سوخت‌گیری در جایگاه سوخت بودند که افراد مسلح به سمت آنها تیراندازی کردند.

به گفته دادستان زاهدان اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی تروریستها آغاز شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/819db567-1b69-4878-a83e-d49332e0991a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات