728 x 90

خانواده زندانيان ,افزايش فشار بر زندانيان,

انتقال عالیه اقدام دوست، فعال زنان به سلول انفرادی

-

زندان زنان
زندان زنان
روز یکشنبه ۱۶آبان ماه، زندانی سیاسی عالیه اقدام دوست، فعال دانشجویی، به سلولهای انفرادی زندان اوین منتقل شد. خانم اقدام دوست به‌دلیل اعتراض نسبت به انتقال زنان زندانی سیاسی به بند متادون به سلولهای انفرادی منتقل گردید.

بنابه گزارش دريافتی، برای ایجاد محدودیتهای غیرانسانی علیه زنان زندانی سیاسی آنها را از بند زنان به بند متادون که محل نگهداری زندانیان معتاد می‌باشد منتقل نمودند. این محل به‌دلیل شرایط بسیار بد بهداشتی غیرقابل سکونت است. تلفنهای زنان زندانی سیاسی نیز از روز یکشنبه قطع شده بود و این مسأله باعث نگرانی شدید خانواده‌ها گردید. هم‌چنین فضا و امکانات بند متادون که زندانیان سیاسی زن در آن زندانی هستند بسیار محدود می‌باشد. بطوری که تعداد زنان زندانی سیاسی که در حال حاضر ۱۸نفر می‌باشند فقط ۱۰نفر آنها دارای تخت هستند و بقیه کف خواب می‌باشند. آب بند متادون دائم قطع می‌شود و زنان زندانی سیاسی از آب گرم محروم می‌باشند. قطع تلفنها و سایر محدودیتها زمینه‌ساز جنایتهای بعدی است که قصد به اجرا درآوردن آن را دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e08a758e-a1e1-4f37-abeb-0ed2d5817552"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات