728 x 90

فراخوان به تظاهرات عليه احمدى‌نژاد,

لرد مگینس، با تظاهرات اعتراضی ایرانیان علیه حضور احمدی‌نژاد در نیویورک اعلام همبستگی کرد

-

لرد مگنیس، عضو مجلس اعیان انگلستان
لرد مگنیس، عضو مجلس اعیان انگلستان
همبستگی جهانی با تظاهرات اعتراضی در ۲۳سپتامبر، (اول مهرماه) در مقابل مقر سازمان ملل‌متحد در نیویورک هم‌چنان ادامه دارد. لرد مگینس، عضو مجلس اعیان انگلستان، طی پیامی سفر احمدی‌نژاد به نیویورک را محکوم کرد.
لرد مگینس، عضو مجلس اعیان انگلستان، طی پیامی خطاب به هموطنانمان که قصد دارند علیه حضور احمدی‌نژاد در مقابل مقر ملل‌متحد در نیویورک تظاهرات کنند، تأکید کرد: شما که به‌عنوان نمایندگان ملت ایران قصد دارید در مقابل سازمان ملل‌متحد علیه محمود احمدی‌نژاد، نماینده رژیم نامشروع حاکم بر ایران تظاهرات کنید، از احترام و حمایت کامل من برخوردارید.
ما به‌دقت شاهد آن بوده‌ایم که مردم ایران با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، در تظاهرات ضدحکومتی قلب رژیم را نشانه رفتند. آرزو و دعای من همراه شما و همراه هزاران نفری است که به‌خاطر خواست رهایی از سرکوب و اختناق، هم‌چنان در پشت میله‌های زندانها هستند.
لرد مگینس، عضو مجلس اعیان انگلستان در پیام همبستگی با تظاهرات نیویورک می‌افزاید: رژیم حاکم بر ایران شماری از کسانی را که در جریان تظاهرات دستگیر کرده، محارب می‌داند و می‌گوید جرم آنها همکاری با گروه اصلی اپوزیسیون، سازمان مجاهدین خلق ایران است. کما این‌که زندانی سیاسی علی صارمی را به‌خاطر این که پسرش در اشرف است، به اعدام محکوم کرده است. من و همکاران پارلمانیم در انگلستان تلاش می‌کنیم تا دولتمان سریعاً برای توقف اعدامهای سیاسی در ایران مداخله کند.
لرد مگینس در پیام خود تأکید می‌کند: من از دولت آمریکا می‌خواهم از دادن ویزا به احمدی‌نژاد و همدستانش برای دیدار از نیویورک خودداری کند. اجازه دادن به آنها بر خلاف پرنسیپهای مشترک ایالات متحده و انگلستان است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ddb9fa76-b885-4247-bbfe-819f06294c72"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات