728 x 90

-

نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در بوشهر: ۵۰درصد طلاقها از بی‌حجابی است

-

استان بوشهر
استان بوشهر
نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با فرمانده انتظامی استان گفت: با وجود محیط مذهبی استان بوشهر، آمار نشان می‌دهد ۵۰درصد از طلاقها و اختلافات خانوادگی ریشه در بی‌حجابی دارد.
خبرگزاری حکومتی ایلنا: آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر، روز گذشته در دیدار با فرمانده انتظامی استان ۵۰درصد از آمار طلاق را از بی‌حجابی دانست و افزود: خوشبختانه با توجه به محیط مذهبی بودن استان بوشهر، در این استان وضعیت بدحجابی آن‌چنان وضعیت نامطلوبی ندارد اما با همان تعداد کم برهم زنندگان امنیت اخلاقی در جامعه نیز باید با تذکر برخورد شود.
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: این نیرو به‌عنوان یک نیروی کارآمد، سد محکمی در مقابل توطئه‌های دشمن برای برهم زدن آسایش و امنیت مردم است.
آیت‌الله صفایی بوشهری، با اشاره به مسئولیت خطیر پلیس در استان بوشهر گفت: با توجه به وجود منابع استراتژیک و محیط تجاری در این استان، موقعیتی است که افراد سودجو و شیاد بتوانند از فضای استان و از این جغرافیا برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aaf40244-e000-47c0-96d2-6673c0d51b3b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات