728 x 90

انتخابات,

تحریم گسترده نمایش انتخابات توسط هموطنان در شهر زابل

-

کسادی بازار انتخابات رژیم در شهرهای مختلف میهن
کسادی بازار انتخابات رژیم در شهرهای مختلف میهن
با وجود این‌که کاندیداهای مجلس ارتجاع در زابل طی روزهای اخیر با پخش کیسه‌های برنج، خرید شناسنامه‌ها و دادن سبد کالا و دعوت کردن گسترده مردم برای صرف شام سعی در کشاندن مردم پای حوزه‌های رأی‌گیری را داشتند اما با خلوت بودن شدید حوزه‌ها مواجه شدند.

یکی از کاندیداهای شهر زابل به نام احمدعلی کیخا طی روزهای گذشته با اقدامات مختلف و صرف مبالغی هنگفت سعی داشت رأی مردم را به‌خصوص در روستاها و نقاط محروم و فقیر را بخرد. او چندین وانت مملو از کیسه‌های ۱۰ کیلویی برنج پاکستانی به‌مبلغ ۴۸ هزار تومان به شهرهای هامون، هیرمند و نیمروز ارسال و بین مردم این مناطق پخش کرد. وی اعلام کرده بود که در قبال تحویل دادن هر شناسنامه به ستاد کیخا مبلغ ۵۰ هزار تومان به فرد پرداخت می‌شود. افراد برای گرفتن این مبلغ باید به کمیته امداد زابل مراجعه و همچنین به آنها سبد کالا داده می‌شود. از طرفی دیگر این فرد به‌طور گسترده اقدام به دادن شام به مردم نموده است.

پنجشنبه شب وقتی هواداران وی با ۳ وانت بار حامل کیسه‌های برنج در شهر هیرمند در حال توزیع کیسه‌های برنج بودند توسط نیروی انتظامی دستگیر و به اداره اطلاعات منتقل می‌شوند ولی بلافاصله همگی آنها آزاد می‌شوند.

اما به‌رغم تبلیغات گسترده و خرید شناسنامه و پخش کیسه‌های برنج و دادن شام، روز جمعه حوزه‌های انتخاباتی بسیار خلوت بود و مورد تحریم گسترده جوانان قرار گرفته بود. حوزه مرکزی شهر بحدی خلوت بود که موجب حیرت گردانندگان حوزه شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfe678d8-b76a-4bcd-acb8-53d61ea7f54a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات