728 x 90

اتمي رژيم ,

پیتر هوکسترا، نسبت به تسلیح اتمی رژیم ایران هشدار داد

-

پیتر هوکسترا عضو ارشد کمیته اطلاعاتی کنگره آمریکا
پیتر هوکسترا عضو ارشد کمیته اطلاعاتی کنگره آمریکا
اگر رژیم ایران به بمب اتمی دست پیدا کند، خاورمیانه از کنترل خارج خواهد شد. این اعلام خطر پیتر هوکسترا عضو ارشد کمیته اطلاعاتی کنگره آمریکا نسبت به تسلیح اتمی رژیم ایران است.

رابرت گیتس نیز معتقد است آمریکا یک طرح درازمدت برای مقابله با جاه‌طلبی هسته‌یی رژیم ایران ندارد.
پیتر هوکسترا، عضو برجسته کمیته اطلاعاتی کنگره آمریکا از حزب جمهوریخواه گفت: شاید بتوان گفت که بیان این مطلب از سوی یک عضو کابینه دولت تعجب انگیز باشد، ولی برای آن دسته از ما که از نزدیک عملکرد این دولت را تحت نظر داریم، چیز عجیبی نیست. رئیس‌جمهور آمریکا وقتی وارد کاخ سفید شد گفت می‌خواهد با رژیم ایران سیاست تعامل را دنبال کند. شکی نیست که این سیاست طی یک سال تا 14ماه گذشته مؤثر نبوده است. اگر به حرف مقامات این دولت گوش کنید، حرفهای زیادی در مورد ضرب الاجلهای قاطع، و مؤثر بودن یا نبودن این ضرب الاجلها وجود دارد… ما باید با رژیم ایران رفتاری بسیار قاطعانه‌تر داشته باشیم و اگر لازم باشد، تحریمهای یک جانبه علیه آن اعمال کنیم.

ما باید روی روسیه و چین نیز فشار بگذاریم تا آنها هم به ما بپیوندند، زیرا ما داریم به سمت هسته‌یی شدن رژیم ایران پیش می‌رویم. عضو ارشد کمیته اطلاعاتی کنگره آمریکا گفت اگر رژیم ایران به بمب اتمی دست یابد، دینامیزم خاورمیانه به‌طور بنیادین تغییر خواهد کرد و خاورمیانه از کنترل خارج خواهد شد. از آن‌جا که این دولت هیچ کاری برای توقف آن نکرده، ما با مشکلات جدیدی رو برو خواهیم شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13e53f88-6973-4735-a11d-2cf41b8dfcb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات