728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,

نیروهای عراقی، به مأموران اطلاعات ایران برای جنگ روانی علیه ساکنان اشرف، مدد می‌رسانند

-

حمله به اشرف- عکس از تایم
حمله به اشرف- عکس از تایم
روزنامه الزمان جنگ روانی نیروهای عراقی به کمک مأموران وزارت اطلاعات رژیم آخوندی علیه ساکنان اشرف را درج کرد.
این روزنامه در شماره امروز خود نوشت: سازمان مجاهدین خلق ایران، عکسها و نوارهای تصویری این اقدامات را در اختیار هیأتها و سازمانهای بین‌المللی و نیروهای آمریکایی قرار داده است.
سازمان مجاهدین خلق ایران اضافه نمود: از پریشب عناصر این نیروها از طریق بلندگوها اقدام به دادن دشنام و گفتن سخنان تحقیر آمیز علیه ساکنان اشرف کرده و مدعی شدند که دستوراتی مبنی بر خاموش کردن بلندگوهاییکه در بالای ساختمانهای ساکنان داخل اشرف نوار بخش می‌کرد، دارند.

***
شبکه سکولارهای عرب
نامه تجمع حقوقدانان مستقل برای دفاع از حقوق بشر در عراق را به اد ملکرت در مورد حمله نیروهای عراقی به اشرف و همراهی با مأموران وزارت اطلاعات رژیم آخوندی را درج کرد.
در قسمتی از این نامه آمده است: به نیابت ازطرف دوازده هزاروکیل وحقوقدان عراقی حمله شب گذشته نیروهای گردان عراقی باصطلاح حفاظت اشرف , به ساکنان این کمپ را که در حمایت از مزدوران اعزامی رژیم ایران که تحت عنوان خانواده نزدیک به هفتاد روز است که در ورودی اشرف به اهانت و تحریک ساکنین اشرف ادامه میدهند محکوم می‌کنیم این گونه حملات در پی توافق آمرانه‌‌ای است که براساس حمایت رژیم آخوندی از نوری المالکی نخست وزیرعراق که دوران حکومتش بسرآمده ، صورت گرفته است ، شرط رژیم ایران برای کمک به نوری مالکی برای تشکیل مجدد کابینه اش این است که دولت عراق اقدام به اخراج ساکنان اشرف از عراق بنماید.
ماازجنابعالی میخواهیم که قبل ازاینکه فاجعه دیگری از نوع کشتار ساکنین اشرف در 27 و 28 ژوئیه 2009 بوقوع بپیوندند , سازمان ملل متحدحفاظت ساکنان اشرف را براساس بندهای میثاق جهانی سازمان ملل برعهده بگیردچراکه دولت عراق بی‌طرف نیست و از رژیم تهران هواداری می‌کند و در این حکومت، بی‌طرفی محلی از اعراب ندارد.

***
شبکه سکولارهای عرب همچنین اطلاعیه کمیته عراقی دفاع از اشرف را درج کرد.
این کمیته طی اطلاعیه یی ضمن محکوم کردن حمله نیروهای عراقی به ساکنان اشرف در حمایت از مزدوران رژیم آخوندی آمده است: کمیته دفاع از اشرف ضمن ابراز انزجار از این اقدامات سرکوبگرانه نیروهای دولت مالکی به پناهندگان بی دفاعی که در کادر قوانین بین المللی ”افراد حفاظت شده” محسوب میشوند، نسبت به تکرار یک فاجعه انسانی دهشتناک دیگر در این کمپ هشدار داده و عاملین و آمرین چنین جنایتی را قابل پیگرد قضایی در محاکم بین المللی بجرم جنایت علیه بشریت قلمداد میکند. پر واضح است که چنین رفتار سرکوبگرانه ای از سوی دولت عراق با اهداف سیاسی در جلب حمایت فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران در کادر منافع انتخاباتی صورت می گیرد و از این منظر بسا منزجر کننده ومحکوم است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc81a0bb-3dd6-4855-9980-38b6aec83e95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات