728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

نماینده ارشد کنگره آمریکا: امید بزرگ برای صلح درجهان، دراین است که مردم ایران این رژیم نامشروع را سرنگون کنند

-

تدپو, راه حل صلح در چهان را سرنگونی رژیم آخوندی میداند
تدپو, راه حل صلح در چهان را سرنگونی رژیم آخوندی میداند
در جلسه کمیته خارجی کنگره آمریکا، آقای تدپو، قاضی سابق و نماینده ارشد کنگره، به ایراد سخنرانی در مورد قیام سراسری مردم ایران پرداخت و گفت: امید بزرگ برای صلح درجهان، دراین است که مردم ایران این رژیم نامشروع را سرنگون کنند و آن را با دولتی که مردم حامی آن هستند جایگزین کنند. دیکتاتوری در ایران ممکن است آزادمردان را بکشد، ولی هرگز نمی‌تواند روح آزادی که آنها با صدایشان در سراسر ایران گسترده‌اند را خاموش کند. ما باید دستهای پسران و دختران آزاده ایران را که علیه دیکتاتوری، سرکوب و قتل در ایران می‌جنگند بفشاریم

گزارشی از جلسه کمیته خارجی کنگره آمریکا و سخنرانی آقای تدپو، نماینده ارشد کنگره جلب در زیر آورده شده است:

«آقای رئیس، خبرهای بدی از ایران می‌آید. هفته گذشته رژیم ایران دو تن از یازده نفر دستگیرشدگان تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه دولت را اعدام کرد. آنها حلق‌آویز شدند. دولت ایران دیروز اعلام کرد 9تن دیگر را نیز که به اعدام محکوم کرده، حلق‌‌آویز خواهد کرد. روز شنبه 16نفر دیگر از دستگیرشدگان اخیر را محاکمه کردند. صدها نفر از مردم که در تظاهرات هزاران نفره خود در ماه دسامبر برای آزادی به خیابانها آمده بودند دستگیر شدند و حداقل 8نفر توسط دولت به قتل رسیدند.

آنها چه جرمی مرتکب شده بودند؟ اعتراض به تقلب درانتخابات رئیس‌جمهوری درماه ژوئن گذشته علیه دیکتاتوری که مردم خود را به قتل می‌رساند یعنی احمدی‌نژاد.
مردم «دیکتاتور کوتوله بیابان»، احمدی‌نژاد را نفی کردند و آنها به‌خاطر این درخیابانها کشته و در دادگاههای حکومتی به اعدام محکوم شدند به‌خاطر اینکه به‌طور مسالمت‌آمیز علیه انتخابات تقلبی تظاهرات کرده بودند.

بنابراین حلق آویز از درخت آزادی سرنوشت آنها بود. اما صدای خفه شده آنها هنوز شنیده می‌شود. فریاد آزادی آنها در سراسر سرزمین ایران شنیده می‌شود. آنها در راه آزادی کشورشان و برای انسانیت و نه برای خودشان، بلکه برای تمام ایرانیانی که فریادشان آزادی و حقوق‌بشر است فریاد می‌زنند.

هفته آینده، روز 11فوریه، ایران سی و یکمین سالگرد انقلاب را جشن می‌گیرد. انقلابی که برای آزادی مردم ایران بود، اما درعمل به دیکتاتوری منجر شد. در سالگرد این واقعه، هرساله، دولت ایران تظاهراتی به نفع دولت به‌راه می‌انداخت اما امسال رهبران جنبش آزادی، از مردم برای تظاهرات ضدحکومتی فراخوان می‌دهند.
رهبران اپوزیسیون می‌گویند دولت برای ترساندن مردم از حضور در تظاهرات ضدحکومتی 22بهمن دو نفر را اعدام کرده است. حالا، دیکتاتور کوتوله دربیابان، احمدی‌نژاد، می‌گوید، انقلاب اسلامی درهای آزادی را بر روی انسانها در سراسر گیتی باز می‌کند. چه دروغی! رژیم ایران حتی نمی‌داند معنی لغت آزادی چیست؟

فرمانده سپاه پاسداران این رژیم، ژنرال حسین همدانی، در رسانه‌‌ها علیه هرگونه شرکت جنبش اپوزیسیون در تظاهرات 22بهمن اخطاریه صادرکرد. او گفت هر صدا و رنگی یا عکس‌العملی که با انقلاب اسلامی مغایرت داشته باشد، باید از میان تظاهرات بیرون کشانده شود و ادامه می‌دهد که با هرگونه نقض این مقررات به شدت برخورد می‌شود. این هم از آزادی بیان، آزادی اجتماعات و اعتراضهای مسالمت‌آمیز علیه دولت.
رسانه‌ها نیز فقط آن‌چه را که دولت به آنها دیکته می‌کند باید منتشر کنند. آیا این آزادی است که رژیم ایران آنرا آزادی می‌خواند؟ این یک دیکتاتوری است توسط احمدی‌نژاد دیکتاتور.

آمریکا نباید دربرابر سرکوب مردم ایران سکوت اختیار کند. امید بزرگ برای صلح درجهان، دراین است که مردم ایران این رژیم نامشروع را سرنگون کنند و آن را با دولتی که مردم حامی آن هستند جایگزین کنند. آمریکا باید از مردم ایران برای کسب آزادی علیه دیکتاتوری و سرکوب حمایت کند. دیکتاتوری در ایران ممکن است آزادمردان را بکشد، ولی هرگز نمی‌تواند روح آزادی که آنها با صدایشان در سراسر ایران گسترده‌اند را خاموش کند.

دیکتاتور کوتوله بیابان، احمدی‌نژاد، می‌خواهد مردم ایران و جهان را مرعوب خود کند. او با این شیوه می‌خواهد توجهات را از دولت غیرمردمی خود دور کند. او جهان را بار دیگر تهدید می‌کند که در روز 22بهمن استکبار جهانی را به شکست می‌کشاند. آیا این یک تهدید می‌تواند باشد؟ آیا این یک پیشرفت درکسب بمب اتمی ایران می‌تواند باشد؟

جنگ ما با مردم ایران نیست. جنگ ما و جهان با رژیم ایران است. رژیم ایران تهدیدی برای صلح جهانی است. احمدی‌نژاد و قاتلانش جنگی علیه مردم ایران به‌راه انداخته‌اند و آماده جنگ علیه کشورهای دیگر هستند. ما باید دستهای پسران و دختران آزاده ایران را که علیه دیکتاتوری، سرکوب و قتل در ایران می‌جنگند بفشاریم.
مردم ایران نیاز به تغییر رژیم دارند زیرا یک ایران اتمی انتخاب خوبی نیست و تغییر این رژیم تنها راه است.»
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5649de63-2293-4da9-9ac8-e45d71c279c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات