728 x 90

صدور تروريزم رژيم در جهان ,

گوشه‌یی از طرحهای آخوندها برای صدور ارتجاع به کشورهای جهان

-

صدور ارتجاع و  بنیادگرایی
صدور ارتجاع و بنیادگرایی
بر اساس گزارشاتی که از درون رژیم به دست آمده، ماهها پیش از شروع ماه محرم، رژیم آخوندی و ارگانهای ویژه صدور تروریسم و بنیادگرایی‌اش از جمله مجمع جهانی اهل البیت و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برنامه‌های مختلف بنیادگرایی را در کشورها تحت عنوان بزرگداشت ماه محرم طراحی کرده‌اند.
مجمع جهانی اهل البیت هم اکنون در 114 کشور شعبه و یا دفاتری داردکه عوامل و مزدورانش تحت پوش این ارگان به اصطلاح مذهبی، فعالیتهای بنیادگرایی و تروریستی را دراین کشورها در هماهنگی با دیگر ارگانهای برون مرزی رژیم و از جمله با نیروی قدس سپاه پاسداران پیش می‌برند. آخوند حسن اختری دبیر مجمع اهل البیت در یکی ازجلسات این مجمع گفت: ”این مجمع یک مجمع عمومی است و در حال حاضر بیش از 600عضو خارجی و 150عضو داخلی در شورایعالی این مجمع عضویت دارند. حدود 25نفر به‌عنوان عضو شورایعالی این مجمع فعالیت دارند که به حکم خامنه‌ای منصوب می‌شوند. وی یکی از اهداف این مجمع را ساماندهی و سازماندهی مجموعه‌های شیعیان در کشورهای مختلف دنیا عنوان کرد.

آخوند اختری گفت: ما یک تلویزیون را به نام ثقلین راه‌اندازی کرده‌ایم. هزینه راه‌اندازی این کانال تلویزیونی 30میلیارد تومان است. آخوند اختری تربیت نیروی مبلغ بومی را یکی از رویکردهای مجمع جهانی اهل بیت معرفی کرد و گفت: تاکنون بین 12 تا 13هزار نفر طلبه از کشورهای مختلف به ایران آمده و پس از فارغ‌التحصیلی به کشور خود بازگشته‌اند که ما هنوز نتوانسته‌ایم همه آنها را تحت پوشش قرار دهیم
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز فعالیتهایش را افزایش داده است. آخوند تسخیری گرداننده این ارگان گفت تلاش می‌کنیم تا سطح کاری و فعالیت مجمع را تا 20درصد افزایش دهیم، علاوه بر راه‌اندازی تلویزیون، ساختمان تحقیقاتی مجمع در قم تکمیل می‌شود تا علاوه بر تقویت بخش تحقیقاتی مجمع، ارتباط عمیق و گسترده‌تری با حوزه علمیه قم برقرار شود… .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70accd93-408b-4caf-a58c-0bf517fa1d37"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات