728 x 90

باز هم دخیل به جنگ ضدمیهنی خمینی

دخیل بستن رژیم آخوندی به جنگ ضدمیهنی
دخیل بستن رژیم آخوندی به جنگ ضدمیهنی
امسال نیز مثل سال‌های گذشته در سالگشت جنگ ضدمیهنی خمینی، سران و مهره‌های رژیم از نعمات جنگ برای رژیم سخن گفتند، کاروان به‌اصطلاح راهیان نور به راه انداختند ، همایش‌ها و نمایش‌ها برگزار کردند.

اما با توجه به نفرتی که مردم از جنگ ضدمیهنی دارند و به‌خصوص گسترش این نفرت در میان نسل جوان و دانشگاهی کشور، اخیراً ریزشیها و مهره‌هایی از رژیم که خودشان از گردانندگان جنگ ضدمیهنی بوده و در جنایات این رژیم شریک بوده‌اند، با سنجش فضای سیاسی و اجتماعی باد را به نفع رژیم نمی‌دانند، لذا در محافل و بعضی از رسانه‌هایشان علم به‌اصطلاح مخالفت با جنگ برداشته‌اند.

در پوش مخالفت با این دسته از ریزشیها، رسانه‌های باند ولی‌فقیه این روزها مرتب به جنگ‌افروزی خمینی و جنگ او با عراق دخیل می‌بندند.

در این زمینه خبرگزاری حکومتی آریا 7مهر 96 می‌نویسد: ”آیا می‌توان دوران دفاع مقدس (بخوانید دوران جنگ ضدمیهنی خمینی با عراق) را با برهه زمانی کنونی مقایسه کرد؟ این روزها بیشتر رانت و لابی برای کسب قدرت و ثروت حرف اول را می‌زند“..

خبرگزاری حکومتی رسا 6مهر نیز با عنوان ”سال‌های دفاع مقدس دوران صداقت بود“ مخالفان جنگ در درون رژیم را کسانی می‌داند که در دوران جنگ ”تاثیری در سرنوشت کشور نداشتند (و) امروز در منابع عمومی کشور دست دارند.“

سایت حکومتی خبر آنلاین 6مهر 96 باند مقابل را متهم به ”خودی و غیرخودی کردن اوضاع“ می‌کند که ”حتی از جناحی کردن جنگ و دفاع مقدس نیز ابایی“ ندارد.

خبرگزاری بسیج سپاه پاسداران ضدخلقی نیز ضمن این‌که جنگ ضدمیهنی را دارای برکاتی برای رژیم می‌داند، به نسل سوم و چهارم مزدوران رژیم توصیه می‌کند: ”نباید نسبت به دفاع مقدس بی‌تفاوت باشند چرا که امروز دشمنان ما در کم‌رنگ کردن ارزش‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس تلاش می‌کنند و این موضوع بسیار خطرناک است“.

پاسدار مقدم فر مشاور فرمانده سپاه پاسدارن ضدخلقی نیز مخالفان جنگ در درون نظام آخوندی را ”میراث خواران جنگ “ و ”رانت خوارانی“ می‌نامد که ”به‌خاطر منافع مادی چهره مشعشع انقلاب را کدر می‌کنند“. (سایت خبرآنلاین 5مهر 96)

دمیدن ولی‌فقیه در تبلیغات برای جنگ ضدمیهنی یک طرف برای این است که فضای آن دوران هم‌چنان در اذهان نیروهای روحیه باخته رژیم باقی نگه‌داشته شود، و از ریزش بیش‌از‌پیش آنها جلوگیری شود. از طرف دیگر به‌دلیل خالی بودن دست نظام در مواجهه با بحرانهایی که این رژیم را محاصره کرده است، حکومت آخوندی تلاش می‌کند با دمیدن در بوق جنگ وضعیت بحرانی خود را پنهان کرده و افکار نیروهای خودش را از توجه به این وضعیت بحرانی منحرف کند.

طرفه این‌که برای تحمیق نیروهای وارفته نظام و گوشت دم توپ کردن آنها در جنگهای سوریه، عراق و یمن، هنوز هم شکست خمینی در جنگ ضدمیهنی پیروزی جلوه داده می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72e6a19f-bb4c-4800-be36-382d27058c46"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات