728 x 90

اخبار کره شمالی,

نیروهای نظامی کره شمالی و گزینه‌های آمریکا

-

 -
-
کره شمالی یک چالش جدی آمریکاست. تحلیلگران راه کارهای مختلفی برای مقابله با این چالش ارائه می‌کنند اما هیچ کدام با اطمینان نمی‌توانند بگویند عواقب این راه کارها چیست.

 

 
 
راه حل نظامی یا دیپلوماتیک
تلویزیون فاکس‌ نیوز 20تیر 96:‌
آیا فکر می‌کنید راههای دیپلوماتیک می‌تواند بحران کره شمالی را حل کند؟
کریس نیویم تحلیلگر سیاست نظامی: فکر نمی‌کنم.. من فکر می‌کنم دونالد ترامپ فرصتی دارد که چین را برای فشار آوردن روی کره شمالی، با خود همراه کند. اما در نهایت، نمی‌دانم که امتیاز زیادی از آنها به‌دست خواهیم آورد یا نه.
البته هیچ تردیدی نیست که ما می‌توانیم بلحاظ نظامی، کره شمالی را نابود کنیم. نکته غامض در اینجا، تلافی‌جویی کره شمالی است، چیزی که اکثر تحلیلگران نظامی به آن اشاره می‌کنند این است که آنها می‌توانند با موشکهای برد کوتاه مناطقی را مورد اصابت قرار دهند. متحدان ما مانند کره جنوبی و ژاپن در تیرس آنان هستند. نیروهای آمریکایی هم در منطقه هستند.
فاکس نیوز:‌ تعداد نیروهای ارتش کره شمالی 950هزار نفر است کره شمالی همچنین دارای 4200تانک، 2200نفربر زرهی، 8600قبضه توپخانه صحرایی 5500پرتاب کننده جمعی یا کاتیوشاست.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/69e97a95-c3c8-4e02-8d15-a33ae59caa52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات