728 x 90

برنامه موشکی ایران,انزواى جهانى رژيم ايران,

دخیل بستن به موشکهای ناتوان

-

شلیک موشکی رژیم
شلیک موشکی رژیم
چرا رژیم که مدعی است در سوریه و روی زمین با داعش درگیر است، از راه دور، یعنی از داخل ایران به آنها موشک شلیک می‌کند؟ هدف رژیم از این موشک پرانی چیست؟

کنعانی مقدم از کارشناسان رژیم در گفتگو با تلویزیون شبکه خبر رژیم روز29خرداد 96 گفت: «آقای ترامپ دنبال این بود که به بهانه قدرت موشکی ایران و قدرت موشکی بالستیکی‌اش اون رو تحریم بکنه... یک طرحی تصویب شد که حالا باید بره کنگره و بعد هم به امضا رئیس‌جمهور برسه تحت عنوان اس 722 که در اون تحریمهای جامع بر علیه جمهوری اسلامی به بهانه‌های مختلف طرح بشه یکی‌اش بحث قدرت موشکیه که تهدیدی است برای امنیت منطقه... بحث سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که باید تحریم بشه و جز گروه‌های تروریستی قرار بگیره بحث حقوق‌بشر بحثهای مختلف دیگه‌ای رو که آمریکایی‌ها دنبال می‌کردند زمینه‌سازی‌هایی هم انجام داده بودند... . تعبیر خود آقای ترامپ این هستش که ایرانیها سر ما کلاه گذاشتند تو بحث برجام و ما زیر بارش نخواهیم رفت.

در طرح دومی که بهم خورد این بود که اونها ناتوی عربی درست کردند به‌عنوان یک اجماعی که نزدیک 34هزار نفر هم مزدور استخدام بکنند با پولهای نفتی عربستان برای ایجاد یک ائتلاف نظامی برای چی؟ برای مقابله با داعش خب الآن جمهوری اسلامی که متهم بوده تو این بحثها در هر دو طرح اینها اولاً سپاه پاسداران پیشتاز حمله به مرکز فرماندهی داعش در دیرالزور هستش..»

سعید ربیعی- مهره اطلاعاتی در همین رابطه در تلویزیون رژیم 29خرداد96 گفت:
«18سال قبل، پس از اقدام (مجاهدین) در به‌شهادت رساندن سپهبد علی صیاد شیرازی، سپاه پاسداران در اقدامی تلافی‌جویانه، با شلیک یک‌هزار فروند موشک و توپخانه بردبلند، مقرهای (مجاهدین) در عمق خاک عراق را از پادگان اشرف گرفته تا العماره مورد اصابت قرار داد. اقدامی که بنا بر ملاحظاتی تا سال‌ها بعد رسانه‌یی نشد اما یک اقدام راهبردی و عبرت آموز به‌شمار می‌رفت؛ از جهات مختلف جنس آن حماسه که 18سال قبل در سکوت خبری رقم زد، با حمله موشکی به مواضع داعش، دارای شباهت و همبستگی است. این‌که هر دو عملیات، «به‌صورت هواپایه»، «در عمق خاک کشور ثالث»... انجام پذیرفت.

روزنامه حکومتی آرمان 30خرداد96 در سرمقاله خود تحت عنوان ”اقدام موشکی ایران و سه هدف راهبردی “ نوشت: «نخستین ‌بار است که ایران توان عملیاتی خود را پس از 80 موشکی که به مقر مجاهدین در پادگان اشرف شلیک کرد به رخ می‌کشد. موضوع حمله به پایگاه مجاهدین یک تهدید مرزی بود، اما این عملیات یک تهدید منطقه‌یی را مورد حمله قرار داد و ایران را به‌عنوان یک قدرت منطقه‌یی به اثبات رسانده است».

پاسدار حسین شریعتمداری در کیهان خامنه ای 30خرداد96 به اهداف باندی رژیم در شلیک موشک ها اذعان کرده و از جمله نوشته: «آمریکا بی‌تردید اصلی‌ترین مخاطب حملات موشکی یکشنبه‌ شب سپاه بوده است، از آن روی که طی چند سال اخیر و مخصوصاً در دوران دولت یازدهم، دست به توطئه‌های بسیاری نیز زده است که کلاه گشاد برجام و فاجعه‌ای که به‌دنبال داشت فقط یکی از آن بسیارهاست. آمریکا، شاید به این توهم افتاده بود که در نظام با برخی از جریانهای واداده که تعدادی از مسئولیتها را نیز برعهده ‌دارند، طرف است و از این روی با تهدید می‌تواند امتیاز بگیرد. حرکت قدرتمندانه سپاه به آمریکا فهماند که در نظام با جماعتی طرف نیست که به قول «رکس تیلرسون» وزیرخارجه ترامپ؛ «آماده همکاری با آمریکا برای تغییر نظام اسلامی هستند»!... حمله موشکی سپاه برای آمریکا و متحدان اروپایی و منطقه‌یی آن به‌وضوح حاوی این پیام است که اگر منطقه برای فعالیت اقتصادی و تجاری ایران ناامن شود، هیچ دلیل و توجیه منطقی و عقلایی وجود ندارد که برای دشمنان تابلودار غربی و عربی و عبری ایران اسلامی، امن باشد و بدیهی است که هزینه این ناامنی باید به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیز تحمیل شود».

پاسدار شریعتمداری همچنین روز 29خرداد96 به خبرگزاری سپاه پاسداران گفت: «شلیک موشکهای سپاه باطل‌السحر وادادگی‌ها بود»

ناصر نوبری آخرین سفیر رژیم در شوروی سابق هم در گفتگو با روزنامه حکومتی وطن امروز در روز 30خرداد96 به یکی دیگه از مصارف شلیک موشک برای باند خامنه‌ای اشاره کرده و گفته: «این پیام به‌ویژه بعد از انتخابات ایران که نوعی تفرقه و به‌هم‌ریختگی و اختلال در وحدت تصمیم‌گیری را می‌توانست به طرف‌های مقابل القا کند، خنثی کرد».

این مهره باند خامنه‌ای به‌رغم دود و دم رسانه‌های رژیم علیه کشورهای منطقه در مورد دستگیری یک نفر رژیم توسط عربستان می‌گوید: «ما باید از عکس‌العمل شتابزده با عصبانیت پرهیز کنیم. ضمنا اگر بررسیها عمدی بودن و لزوم عکس‌العمل را نشان داد نباید اقدام تنبیهی ما عینا مشابه ‌عمل آنها باشد، بلکه باید ابتکاری با هدف بازدارندگی از هر گونه تکرار آن باشد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca1c91ba-8eec-44f8-9b11-31d0ba9a984a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات