728 x 90

افزایش مجروحان زلزله بیله سوار اردبیل

زلزله دربیله سوار اردبیل
زلزله دربیله سوار اردبیل
زمین‌لرزه‌ای به‌شدت پنج درجه به مقیاس روز 21اردیبهشت 96 در عمق 9 کیلومتری زمین و در فاصله 50 کیلومتری بیله‌سوار به‌وقوع پیوست که با توجه به‌شدت آن در شهرستان پارس‌آباد سبب وارد شدن خسارات زیادی در این منطقه شده است. بر اساس آخرین گزارشهای دریافتی تعداد مصدومان این زلزه به 20نفر افزایش یافته است و عمده تخریب مربوط به ساختمانهای خشتی و گلی و فرسوده مردم فقیر بوده است.

ضایعات زلزله اردبیل

یکی از کارگزاران رژیم دراستانداری اردبیل گفت: «با بررسی‌های انجام یافته در مورد میزان خسارات وارد شده تاکنون مشخص شده است که در اثر زلزله امروز 500 میلیون تومان به 50 واحد مسکونی بوده و شدت زمین‌لرزه به حدی بوده که در شهرستان گرمی و برخی مناطق اردبیل نیز قابل احساس بوده است». وی در مورد وضعیت مصدومان ادامه داد: «14نفر از مصدومان این حادثه به‌صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شده‌اند و شش نفر هم‌چنان در بیمارستان بستری هستند».

وی با بیان این‌که آسیب‌دیدگان حادثه اغلب بر اثر شوک، حمله قلبی و شکستگی اندام به هنگام فرار از منزل مسکونی دچار آسیب شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6db21f6-ba98-476a-aa3e-f327a9ee1a37"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات