728 x 90

محکومیت حمله شیمیایی رژیم اسد به خان شیخون توسط سازمان همکاری اسلامی و آیسیسکو

بمباران شیمیایی شهر خان شیخون توسط هواپیماهای اسد
بمباران شیمیایی شهر خان شیخون توسط هواپیماهای اسد
دو سازمان همکاری اسلامی و سازمان تربیتی، علمی و فرهنگی اسلامی (آیسیسکو) سه‌شنبه 15فروردین 96 در بیانیه‌های جداگانه‌یی بمباران شیمیایی شهر خان شیخون در حومه جنوبی ادلب توسط رژیم جنایتکار اسد که منجر به کشته شدن کودکان و مردم غیرنظامی شد را به‌شدت محکوم کردند.

دکتر یوسف بن احمد العثیمین رئیس سازمان همکاری اسلامی ادامه سیاست کشتار و پاکسازی غیرنظامیان بی‌گناه در سوریه و استفاده از بمبها و سلاح های ممنوعه را محکوم کرده، از جامعه جهانی درخواست کرد اقدامات لازم برای جلوگیری از ادامه این جنایات را انجام دهد.
وی بار دیگر بر حمایت سازمان همکاری اسلامی از مطالبات مشروع ملت سوریه تأکید کرده، از رژیم اسد درخواست کرد دست از کشتار و قلع و قمع مردم بردارد.
دکتر عثیمین در پایان یادآور شد که اینگونه جنایتهای وحشیانه مذاکرات و تلاشهای انجام شده برای رسیدن به صلح را بی‌اثر خواهد ساخت.

همچنین سازمان تربیتی، علمی و فرهنگی اسلامی (آیسیسکو) در بیانیه‌یی بمباران شیمیایی شهر خان شیخون در حومه جنوبی ادلب که منجر به کشته شدن مردم غیرنظامی شد را به‌شدت محکوم کرد.
در این بیانیه اقدام وحشیانه اسد جنایت جنگی اعلام شد، و از جامعه جهانی درخواست شده است به مسئولیت قانونی و اخلاقی خود در پیگیری و مجازات عاملان این جنایت عمل کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8678a38-15be-4a2e-9d61-c273efee4a6f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات