728 x 90

سوريه,

عملیات موشکی رزمندگان سوریه در حما و ادلب

-

عملیات موشکی رزمندگان سوریه در حما و ادلب
عملیات موشکی رزمندگان سوریه در حما و ادلب
به گزارش فعالان سوری در روزهای اخیر عملیات رزمندگان در استان حما افزایش یافته است به‌طوری‌که روزانه مواضع نظامیان و شبه‌نظامیان اسد با موشک‌های رزمندگان در هم کوبیده می‌شود.

رزمندگان ارتش آزادی در استان حما، موفق شدند، سکوی موشکهای ضد زره نظامیان اسد در تپه حمامات را با موشک هدایت‌شونده تاو منهدم کنند. در جریان این عملیات، چند تن از عناصر ارتش اسد کشته و مجروح شدند. در میان کشته‌ها یکی از افسران ارتش اسد به‌نام ابراهیم زغبی نیز دیده می‌شود.

رزمندگان همچنین مواضع نظامیان اسد در شهر سقیلیه و روستاهای ربیعه و اصیله و پایگاهی در شهر حاکوره در غرب حما را با موشکهای گراد و توپخانه سنگین در هم کوبیدند که تلفات سنگینی به دشمن وارد آمد. صحنه‌هایی از عملیات رزمندگان را با هم می‌بینیم.

رزمندگان سوریه در استان ادلب، مواضع نظامیان اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران وحزب‌الشیطان را در هم کوبیدند.

رزمندگان اپوزیسیون سوریه در استان ادلب، در یک عملیات موشکی توانستند با موشکهای کاتیوشا مواضع نظامیان اسد و شبه‌نظامیان تروریست رژیم ایران را در شهرهای کفریا و فوعه را برای دومین بار پیاپی در هم بکوبند این عملیات در پاسخ به بمباران مناطق و شهرهای ادلب و جنایتهای اخیر رژیم اسد در این استان صورت گرفت. علاوه بر این رزمندگان با اهالی و رزمندگان مقاوم در شهر حلب اعلام همبستگی کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/51212cec-7c61-4abe-8b31-7fef35cbb233"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات