728 x 90

اخبار اروپا,

فرانسه دنبال جذب صد میلیون جهانگرد خارجی

-

وزیر جهانگردی فرانسه
وزیر جهانگردی فرانسه
وزیر جهانگردی فرانسه روز سه‌شنبه 30شهریور95 اعلام کرد هدف این کشور جذب ۱۰۰ میلیون جهانگرد خارجی در سال ۲۰۲۰ است، هر چند در اثر عملیات تروریستی سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۱۵ ورود جهانگردان خارجی به فرانسه ۷ درصد کاهش یافت.

به گفته وزیر جهانگردی فرانسه، جهانگردان خارجی هم‌چنان به‌طور گسترده به فرانسه سفر می‌کنند و وزارتخانهٴ تحت نظارت او قصد دارد در سه سال آینده بیش از یک میلیارد یورو صرف توسعه هتلها و مهمانخانه‌های این کشور و تسهیل ورود جهانگردان به فرانسه بکند.

صنعت جهانگردی ۸ درصد تولید ناخالص ملی فرانسه را تشکیل می‌دهد. در سال گذشته میلادی و به‌رغم سوءقصدهای تروریستی ۸۵ میلیون جهانگرد خارجی وارد فرانسه شدند، در حالی که کل جمعیت این کشور به ۶۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر می‌رسد. یعنی فرانسه سالانه حدود ۲۰ میلیون نفر بیش از جمعیت کل خود فقط جهانگرد خارجی می‌پذیرد. صنعت جهانگردی بیش از دو میلیون شغل در فرانسه می‌آفریند و به همین دلیل یکی از شاخه‌های مهم اقتصاد این کشور به‌شمار می‌رود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f8b2fd99-71d7-47ac-9407-4fc297508dc5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات