728 x 90

قتل عام 67,

مهدی خزعلی: افتخار به حکم اعدام ظرف کمتر از یک دقیقه، افتخار به بیدادگری است

-

فراخوان به  دادخواهی قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67
فراخوان به دادخواهی قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67
مهدی خزعلی پسر آخوند خزعلی که سالها در رژیم آخوندی دارای مسئولیتهای مختلف بوده است، در مصاحبه‌یی که حول قتل‌عام سال 67 در اینترنت گذاشته شد، به نکات مهم دیگری اشاره کرده است که بخشهایی از این مصاحبه در زیر آورده شده است:
سؤال: نتیجه این پرونده، پرونده اعدامهای تابستان 67 به کجا ختم می‌شود؟

مهدی خزعلی: وقتی صدای آقای منتظری به‌عنوان قائم‌مقام رهبری و آن مسئولان این اعدامها پخش شد تاثیر عجیبی گذاشت و من فکر می‌کنم خون یک مظلوم هم که باشه می‌گیره گریبان اینها رو و خیلی بودند متأسفانه و بیش از این حرفهاست. من می‌خواهم بگم این عددها برای اعدامهای مرداد تا شهریور 67 این عددها گفته میشه اما در این مصاحبه عرض کردم که آن سه دختری که به‌عنوان طعمه ازشون استفاده شد برای کشتن دو کشیش، این‌که بعد از این سالها بود. ... .

من هنوز بر این باورم که اینها بایستی جدی محاکمه بشوند و گام نخست این است که امثال آقای روحانی حداقل کاری که می‌تواند برای تسکین آلام مردم بدهد، این وزیر رو عزل کند، وزیر دیگری، وزیری که افتخار میکنه به کشتن 20هزار نفر، این‌که افتخار میکنه با یک امضا بر روی یک کاغذ ظرف چند دقیقه و یک سؤال ظرف کمتر از یک دقیقه یک نفر رو میشه بردار کرد. من فکر می‌کنم وزیر دادگستری نمیتونه باشه. و این افتخار بر بیدادگری است. آقای روحانی به‌عنوان گام نخست بایستی این وزیر رو عوض کنه. اگر با ماست. اگر با ما نیست، مردم بایستی فکر حرکت جدی داشته باشند. بایستی برای آینده مملکتشون فکر کنند. تا کی می‌خواهید؟ بین اصلاح‌طلب و اصول‌گرا در آمد و شد باشید و بین یک سری رجالی که اول انقلاب ناشایست یا شایست فرقی نمی‌کند در مسندهایی تکیه زده‌اند... ..

من فکر می‌کنم حداقل پاسخی که اگر دنبال رأی هم هستی آقای رئیس‌جمهور عوض کردن چند تا وزیر ممکنه مردم باهات آشتی کنند و امید رو به مردم برگردونی... . اصرار بر ماندن این وزرا یعنی خطر سقوط دولت در سال 96.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/649d1b6a-8024-4583-8df3-818ce55af519"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات