728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,

آخوند مجید انصاری: حجم انتقادات و تخریبها به دولت، سابقه نداشته

-

آخوند مجید انصاری
آخوند مجید انصاری
آخوند مجید انصاری معاون حقوقی آخوند روحانی به درگیری باندی در رأس نظام آخوندی اعتراف کرد و گفت: «این دولت در 3سال کار خود مورد بیشترین نقد، تخریب و اتهام بود. بسیاری از روزنامه‌ها، سایتها و رسانه‌های متعلق به دستگاههای رسمی به دولت انتقاد می‌کنند. … حجم انتقادات و تخریبها به دولت در گذشته سابقه نداشته در این اواخر هم اتهامات از طریق تریبونهای رسمی وابسته به نهادهای رسمی علیه دولت زیاد شده و آن نیز سابقه نداشته است» .

وی که با شبکه 3تلویزیون رژیم مصاحبه می‌کرد، رو در روی ولی‌فقیه ارتجاع که برجام را سم مهلک خوانده بود گفت: «اگر کسی بگوید برجام تأثیر نداشته یک حرف بی‌اساس زده است. در خصوص نقد برجام کسی نمی‌تواند بگوید که در کشور حرف زده نشده و نقدی صورت نگرفته است. آیا 18ماه برای شنیدن صدای منتقدان کافی نیست» .

آخوند انصاری جلوگیری از برگزاری کنسرت در برخی شهرها را خطرناک خواند و گفت: «اگر طبق قانون کنسرتی مجوز گرفت هیچ شخصی حق ندارد جلوی اجرای قانون را بگیرد. نمی‌شود کنسرت در یکجا آزاد باشد و در جای دیگر نباشد. این خیلی حرف خطرناکی است. این فقط به کنسرت ختم نمی‌شود و فردا در مسائل دیگر افرادی می‌گویند در فلان جا نباید کاری انجام بشود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d730513d-ef48-4a7a-9a0e-b1686739823c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات